نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
29. فروردين 1402 - 9:28
مدعی شماره یک صعود از گروه (ب) با این تساوی همچنان شانس اول برای صعودی زودهنگام و تاریخی به رقابت‌های لیگ دسته اول است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در روزی که از حمایت حداکثری هواداران خود بهره می برد و مردم فوتبال دوست شهرستان های گچساران، باشت و... ورزشگاه را مملو از تماشاگر کرده بودند تا صعودی زود هنگام را جشن بگیرند، مقابل نیروی زمینی تهران متوقف شد و صعود به لیگ دسته اول به هفته بعدی کشیده شد.

بنابراین در هفته بیست و سوم لیگ دسته دو فوتبال کشور شاگردان داریوش یزدی  در ورزشگاه شهدای نفت گچساران میزبان تیم نیروی زمینی تهران بودند که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل پایان یافت.

در نیمه اول این دیدار ، شاهد یک بازی درگیرانه و فیزیکی از سوی تیم میهمان بودیم و اجازه هیچ گونه خلق موقعیت مسلم گلزنی را به تیم نفت و گاز گچساران نداد تا نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم بازی همانند نیمه اول این تیم میزبان بود که تیم برتر زمین بود و توپ و میدان را در اختیار داشت اما دفاع چند لایه تیم نیروی زمینی اجازه خودنمایی به مهاجمان نفت و گاز را نداد و بهترین فرصت گلزنی این تیم که روی شلیک زیبای امید علیپور بدست آمد را دروازبان میهمان دفع کرد تا آه از نهان تماشاگران نفتی ها بلند شود.

مدعی شماره یک صعود از گروه (ب) با این تساوی همچنان شانس اول برای صعودی زودهنگام و تاریخی به رقابت‌های لیگ دسته اول است.بدین ترتیب تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با کسب ۵۰ امتیاز و زدن ۳۴ گل و تنها ۱۰ گل خورده و ۸ امتیاز اختلاف با تیم دوم ، مقتدرانه در صدرجدول گروه (ب) جای خوش کرده است.

گفتنی است تیم فوتبال نفت وگاز گچساران در هفته بیست و چهارم روز دوشنبه ۴ اردیبهشت ماه میهمان تیم شهدای بابلسر خواهد بود

ویدئو و تصاویری جذاب از این دیدار را شاهد باشید.

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها