نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. فروردين 1402 - 7:06
بسیج فرهنگیان گچساران در محکومیت هتک حرمت به مسجدالاقصی توسط صهیونیست‌های غاصب و دفاع از مردم مظلوم فلسطین و آرمان‌های قدس شریف، بیانیه‌ای را در خصوص دعوت از مردم شریف ایران برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، بسیج فرهنگیان گچساران در  محکومیت هتک حرمت به مسجدالاقصی توسط صهیونیست‌های غاصب و دفاع از مردم مظلوم فلسطین و آرمان‌های قدس شریف، بیانیه‌ای را در خصوص دعوت از مردم شریف ایران برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است :

بسم الله القاصم الجبارین و مُبیر الظالمین

امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که صهیونیسم و دولت غاصب و جعلی صهیونیستی در فلسطین،محکوم به فناست.

پس از تلاش های فراوان همه ی ستمگران و ابر قدرت های باطل جهان که سعی داشتند نام و عزت فلسطین را در تاریخ و حافظه ها به هم فراموشی بسپارند، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) با تدبیری حکیمانه و تاریخی، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نامگذاری کردند و با این اقدام، معادلات شوم دنیای استکبار را به هم ریختند.

اکنون که بحمدالله توفیق روزه داری نصیب همه ی ما مسلمانان در سراسر جهان گردید، روزشمار تاریخ مارا به روز قدس میرساند. روزی که امام راحل آنرا نه فقط روز فلسطین بلکه روز اسلام و حکومت اسلامی نامیدند.

خداوند متعال در آیه ی ۳۹ سوره ی مبارکه ی حج فرمانی برای جهاد صادر میکند :

أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَی نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ

به مسلمانان که مورد قتل (و غارت) قرارگرفته اند رخصت (جنگ با دشمنان) داده شد، زیرا آنها از دشمن سخت ستم کشیدند و همانا خدا بریاری آنها قادر است.

آری خداوند قادر است و اراده کرده است تا مظلومان و مستضعفان جهان را بر دشمنان دین خدا و بر طاغوتیان جهان غالب و پیروز گرداند.

روز قدس در میان مسلمانان و تمام آزادگان جهان نماد مبارزه با اشغالگری و زورگویی است و نقش بی بدیلی در به شکست کشاندن نقشه های شوم و ضد بشری متجاوزان و زورگویان جهان همانند آمریکا و اسرائیل علیه مردم فلسطین داشته است.

امام خمینی، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی ایران، با نام گذاری این روز تفکر وحدت و یکپارچگی جهانی امت اسلامی را احیاء نموده و جبهه ی مقاومتی برای مقابله و مبارزه با صهیونیست جهانی و اشغالگران قدس پایه ریزی نمودند و امروز این جبهه مقاومت، استوارتر از همیشه در کمال عزت و اقتدار از حق و مظلوم دفاع می‌کند و مردم فلسطین و رزمندگان جبهه مقاومت به برکت رهبری ولی امر مسلمین جهان و با عنایات امام زمان ارواحنافداه، هیمنه رژیم اشغالگر قدس را شکسته و حتما این حرکت به نابودی غده سرطانی اسرائیل منجر خواهد شد.

روز قدس روزیست که تمام آزادگان جهان در برابر جنایت های ظالمانه رژیم غاصب و خونریز اسرائیل، به میدان می آیند تا ضمن اصرار و تأیید آرمان های فلسطین، از آرمان های جبهه مقاومت حمایت نموده و از جنایت های رژیم سفاک صهیونیستی در کشورهای منطقه در سوریه، عراق، یمن، افعانستان، لبنان، بحرین و دیگر بلاد اسلامی، اعلام انزجار نمایند و  بی شک در برابر رژیم جعلی و سرطانی اسرائیل؛ وحدت، مقاومت و مبارزه ی امت اسلامی، تنها راه موثری است که باید در پیش بگیرند تا از ملت مظلوم فلسطین دفاع از کنند و خواب صهیونیسم و استکبار جهانی را سخت آشفته سازند.

سازمان بسیج فرهنگیان شهرستان گچساران ، به نمایندگی از همه ی فرهنگیان عزیز و ارزشمند و معلمان بسیجی و دلسوز ، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم منحوس صهیونیستی، حمایت قاطع و همه جانبه ی خود را از مردم مظلوم فلسطین و جبهه ی مقاومت اعلام میدارد و پا به پای ملت های آزاده ی جهان، ملت شریف ایران و معلمان بصیر ایران اسلامی در راهپیمایی دشمن شکن روز قدس حضور پر رنگ و پر شور خواهد داشت.

نَصرُ مِن اللهِ و فَتحٌ قریب

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها