نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. فروردين 1402 - 14:36
خطیب جمعه گچساران گفت: باید توجه داشت که بی‌حجابی مشکل بی‌بند باری ایجاد می‌کند، موجب ناامنی می‌شود و مشکلات بسیاری هم برای خانواده‌ها به وجود خواهد آمد، پس همه باید تذکر بدهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی، امام‌جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت‌های این هفته گفت: حضرت آقا شعار سال را مهار تورم و رشد تولید نام‌گذاری فرمودند که بایستی کارشناسان و اهل‌فن تلاش کنند تا زمینه فراهم شود و مسئولین اجرایی هم موارد لازم را به کار گمارند.

وی افزود: بنابراین اگر مشکل اشتغال تا حد زیادی حل شود شعار سال نیز تحقق پیداکرده است چون معنای اشتغال یعنی تولید و راه‌اندازی کارخانه‌ها. پس وقتی تولید رشد کند تورم هم مهار خواهد شد و بخش بسیاری از معضلات فرهنگی که براثر بیکاری به وجود آمده نیز مرتفع می‌شود.

حجت‌الاسلام حجازی ادامه داد: بااین‌وجود انتظار از مسئولین این است که بیکاری جوانان را بیشتر موردتوجه قرار دهند که اگر این مشکل مرتفع شود به‌تبع نیز سایر مشکلات هم برطرف خواهند شد.

امام‌جمعه گچساران تصریح کرد: فردا 12 فروردین مصادف با وفات ام المومنین، حضرت خدیجه سلام‌الله علیها است. اموال این بانوی بزرگ، ین مبین اسلام را یاری کرد و ایشان اولین زنی بودند که در عالم به اسلام ایمان آوردند و همه عالم اسلام مدیون حضرت خدیجه (س) هستند.

خطیب جمعه گچساران گفت: 12 فرودین نیز سالروز همه‌پرسی محتوای حکومت است که به‌روز جمهوری اسلامی ایران نام‌گرفته است. انقلاب اسلامی در 22 بهمن 57 به پیروزی رسید و رژیم پهلوی به زباله‌دان تاریخ رفت و در 12 فروردین سال 58 مردم نیز پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و 98.2 درصد به جمهوری اسلامی آری گفتند.

وی افزود: متأسفانه برخی افرادی که جیره‌خوار دشمن هستند تفکیک می‌کنند و می‌گویند جمهوریت و نیز اسلامیت و این‌چنین مدعی هستند که جمهوریت آسیب می‌بیند؛ بنابراین خوب است که عاقل باشند و بفهمند چه می‌گویند، درواقع تفکیک جمهوریت و اسلامیت نادانی و بی‌سوادی است چراکه صفت و موصوف باهم هستند.

حجت‌الاسلام حجازی بیان کرد: مردم برای خدا و مبانی اسلام انقلاب کردند و تأکید کردند که این حکومت باید جمهوری باشد و آن جمهوری هم زیر سایه اسلام مدیریت شود، پس آن‌هایی که جیره‌خوار دشمنان هستند بدانند که آب در هاون می‌کوبند.

امام‌جمعه گچساران در ادامه اظهار کرد: اخیراً عمق اختلافات در رژیم صهیونیستی را شاهد هستیم و تحلیلگران خودشان می‌گویند که عمر رژیم صهیونیستی از اول تشکیل تا آخر حدود 80 سال است؛ بنابراین اختلاف در آنجا مبنایی و ریشه‌ای است و دوران اضمحلال این رژیم منحوس نیز آغازشده و در سراشیبی سقوط هستند.

خطیب جمعه گچساران گفت: اخیراً رئیس‌جمهور کشور آذربایجان مطالبی علیه کشورمان بیان کردند که باید گفت گاهی انسان حیا می‌کند و تا جایی هم حیا می‌کند که طرف مقابلش بفهمد اما فعلاً به این دلیل که مردم آذربایجان مسلمان هستند حیا می‌کنیم وگرنه الهام علی‌اف اهل این منم منم ها نیست و خیلی هم کوچک است.

وی افزود: ایران اسلامی، کشور قدرتمندی است و تنها کشوری است که در جهان موشک نقطه زن دارد و ایران اسلامی طرفدار واقعی بشریت است. پس آقای علی‌اف رژیم صهیونیستی خودش در حال سقوط است پس فریب نخورید.

حجت‌الاسلام حجازی ادامه داد: از وزیر محترم کشور تشکر می‌کنیم که بیانیه‌ای در خصوص رعایت عفاف و حجاب منتشر کردند. برخی افراد بی‌حجابی را در کشور ترویج می‌دهند وزارت کشور به میدان آمد و بیانیه‌ای صادر کرد. توقع نیز اجرا است و همه باید به این بیانیه مهم و راهگشای وزارت کشور عمل کنند و رسماً و عملاً بسیار نرم و منطقی با هنجارشکنان برخورد کنند.

امام‌جمعه گچساران تصریح کرد: البته حجاب جزو ضروریات دین است و ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر هم نصیحت و هم شناسایی کنند. موضوع حجاب بسیار مهم است و بیش از این دیگر تحمل نمی‌کنیم و طبق قانون برخورد خواهد شد.

خطیب جمعه گچساران گفت: باید توجه داشت که بی‌حجابی مشکل بی‌بند باری ایجاد می‌کند، موجب ناامنی می‌شود و مشکلات بسیاری هم برای خانواده‌ها به وجود خواهد آمد پس همه باید تذکر بدهند و از این اقدامات هنجارشکنانه نیز جلوگیری کنند.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها