نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
28. اسفند 1401 - 9:12
آئین تودیع و معارفه مدیر کانون بسیج فرهنگیان گچساران و فرماندهان بسیج دانش‌آموزی این شهرستان با حضور مسئولان سپاه و آموزش‌وپرورش برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، سرهنگ محقق زاده، فرمانده سپاه ناحیه گچساران در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان کانون بسیج فرهنگیان و حوزه‌های مقاومت بسیج دانش‌آموزی این شهرستان گفت: امروز انقلاب اسلامی به برکت تفکر و فرهنگ بسیجی از گردنه‌های سخت و پیچ‌های متعدد عبور کرده است و در مقابل جریان‌های تحریم و تحریف به شایستگی ایستاده و مقاومت می‌کند.

وی افزود: در حقیقت فرهنگ بسیجی، فرهنگ شجاعت و معنویت است، فرهنگ استقلال و آزادگی است چراکه بسیجیان در عملیاتی کردن منویات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیشگام هستند و با تمام توان و ظرفیت‌ها مشکلات را مرتفع می‌کنند.

فرمانده سپاه گچساران گفت: مأموریت اصلی بسیج و بسیجیان صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در همه ابعاد و زمینه‌ها است چراکه بسیج به‌مثابه کارگاه بزرگ انسان‌سازی است که باید به تربیت و پروش نسل جوان کشورمان به‌منظور بر عهده گرفتند مسئولیت‌ها و رسالت‌های بزرگ کشور در گام دوم انقلاب اسلامی بپردازد.

سرهنگ محقق زاده گفت: بسیج پس از دوران دفاع مقدس در عرصه سازندگی، محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی به مناطق محروم کشورمان نیز پیشگام بود و در تقابل با فتنه‌های مختلف دشمنان نقش‌آفرین و در دفاع از حریم اهل‌بیت علیهم‌السلام نیز کوشا و مؤثر واقع‌شده است.

وی در ادامه وی با اشاره به اینکه آموزش‌وپرورش نهادی مردمی و فرهنگی است گفت: اقدامات خوبی تاکنون با همکاری و همراهی تمام مجموعه‌های آموزش‌وپرورش، مجموعه سپاه، مجموعه‌های فرهنگی و آموزشی، فرماندهان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان در این شهرستان صورت گرفته که امیدواریم این اقدامات هم با حضور سرهنگ عباسی که جزو نخبگان و باتجربه‌های ما هستند ادامه پیدا کند.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران هم گفت: بنابراین ارتباط تنگاتنگی بین بسیج دانش‌آموزی و آموزش‌وپرورش در زمینه‌های فرهنگی، تربیتی، پرورشی و آموزشی وجود دارد که این نشان از تعامل و همکاری این دو نهاد ارزشمند است و بسیج دانش‌آموزی با تعامل و همکاری می‌تواند از ظرفیت دانش آموزان در زمینه‌های فرهنگی، تربیتی و جهادی بهره ببرد.

در این آیین از زحمات سرهنگ «بخشایی» تقدیر و سرهنگ «تیمور عباسی »به‌عنوان مدیر جدید کانون بسیج فرهنگیان گچساران و همچنین به‌عنوان معاون علمی پژوهشی سپاه ناحیه این شهرستان معارفه شد. ستوانیکم« احمدرضا وردی »به‌عنوان فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی امام سجاد (ع) معارفه شد. براین اساس نیز سرکار خانم« رضایی»نیز به‌عنوان فرمانده جدید بسیج دانش‌آموزی حضرت زهرا (س) این شهرستان نیز معرفی شد.

گفتنی است در این آیین نیز از زحمات سرهنگ دوم «استادی» فرمانده سابق حوزه دانش‌آموزی امام سجاد (ع) و نیز خانم «روانگرد» فرمانده سابق حوزه دانش‌آموزی حضرت زهرا (س) نیز تقدیر شد.

تصاویر را مشاهده کنید.

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها