نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. اسفند 1401 - 20:26
این مراسم نورانی و معنوی با سخنرانی سردار «باقر زاده»، فرمانده قرارگاه نیروی پشتیبانی سپاه قدس و با مداحی «عبدالرضا غالبی نژاد» همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، یادواره 27 شهید والامقام روستای دیل گچساران با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران، جمعی از مسئولین و بسیجیان در این روستا برگزار شد.

این مراسم نورانی و معنوی با سخنرانی سردار «باقر زاده»، فرمانده قرارگاه نیروی پشتیبانی سپاه قدس و با مداحی «عبدالرضا غالبی نژاد» همراه بود.

سردار باقر زاده، فرمانده قرارگاه نیروی پشتیبانی سپاه قدس در این آیین گفت: انسان وقتی توبه می‌کند خداوند توبه او را می‌پذیرد و گناهانش هم بخشیده می‌شد؛ در طول تاریخ افرادی در رکاب پیامبر (ص) بودند اما اسیر امیال دنیوی شدند و عاقبت به شر شدند و تدبیر امامین انقلاب بود که درون کشورمان نیز بسیاری از فتنه‌ها تبدیل به فرصت شد.

وی با اشاره به وصیت‌نامه‌های شهدا افزود: غالب وصیت‌نامه شهدا به اطاعت محض از ولی‌فقیه سفارش شده است و آنچه بسیار ارزشمند است همه ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم چراکه هدف و راه شهید همان پیمودن مسیر سعادت است و شهید امامزاده عشق است و می‌تواند حاجت بدهد.

 سردار باقر زاده تصریح کرد: همه شهدا حاضر و ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند. امروز دشمنان میلیاردها دلار علیه آرمان‌های انقلاب اسلامی هزینه می‌کند اما به جهت ظرفیت جمهوری اسلامی، برکت خون شهدا و تدابیر رهبر معظم انقلاب بازهم چیزی جز شکست عایدشان نمی‌شود.

مسئول مجتمع فرهنگی معصومیه اظهار کرد: امروز ایران اسلامی به چنان قدرتی از بازدارندگی در عرصه جهانی رسیده است که دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند. در همین فتنه اخیر ایادی استکبار همه دست‌به‌دست هم دادند و علیه انقلاب اسلامی توطئه و نقشه‌ها ترسیم کردند که به ادعای بسیاری از تحلیلگران غرب، اگر فقط ۱۰ درصد این اقدامات علیه کشور دیگری انجام می‌شد آن کشور محکوم‌به فنا بود.

وی ادامه داد: بااین‌حال ملت بزرگ ایران اسلامی بصیر و ولایت مدار هستند. ما در آستانه ظهور هستیم و به گفته یکی از علمای بزرگ کشورمان، حضرت آقا گوششان به دهان مبارک امام زمان (عج) است و ما هم باید گوشمان به دهان مبارک رهبر معظم انقلاب باشد.

سردار باقر زاده در ادامه گفت: امروز همه تلاش دشمن فرافکنی و سیاه نمایی علیه دستاوردهای انقلاب اسلامی است تا از این روش یاس و ناامیدی را در جامعه تزریق کند. پس دشمن تلاش دارد جایگاه ولایت را تضعیف کند بنابراین جسارت به رهبر انقلاب جسارت به اسلام و اهل‌بیت علیهم‌السلام خواهد بود. حقیقتاً مقام معظم رهبری مسیر انقلاب را به‌گونه‌ای هدایت می‌کنند که پرچم انقلاب را به دست امام زمان (عج) برسانند.

وی اظهار کرد: دشمن در ابتدای انقلاب روش‌های مختلفی ازجمله فتنه، کودتا، ترور، جنگ تحمیلی و... را به کار گرفت اما بازهم از ملت ما سیلی‌ها خورد. امروز آمریکا در آتش‌افروزی خود می‌سوزد و همین اسرائیل که روزی مدعی نیل تا فرات بود به‌شدت درگیر چالش‌های داخلی خودش است.

فرمانده قرارگاه نیروی پشتیبانی سپاه قدس بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های علمی پیشرفت‌های بسیاری داشته که این امر موجب عصبانیت دشمنان و خوشحالی دوستداران انقلاب شده است و امروز ایران اسلامی در عرصه‌های نظامی، علمی، هسته‌ای، پزشکی، نانو، رادیو داروها، هسته‌ای، هوافضا و ... به دستاوردهای بزرگی دست‌یافته و حرف‌ها برای گفتن دارد.

وی افزود: بااین‌وجود مقاومت رمز پیروزی ملت ایران علیه هجمه‌ها و تحریم‌های دشمنان است اگرچه امروز دنیا به روی جمهوری اسلامی ایران حساب ویژه‌ای بازکرده و اقتدار جمهوری اسلامی در حال گسترش به سراسر جهان است و این مهم نیز به برکت خون شهدا است.

سردار باقر زاده در بخش دیگری از سخنانش به بیان خاطراتی از سید شهدای مقاومت «حاج قاسم سلیمانی» پرداخت.

تصاویری از این آیین را مشاهده نمایید.

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها