نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. اسفند 1401 - 13:33
امام‌جمعه گچساران گفت: ایران اسلامی در جهان قدرتمند است چراکه توکل به خداوند دارد و دارای مردمی با بصیرت و متحد است و ملت ایران نیز در برابر تحریم های دشمنان با گفتمان مقاومت پیروزمی شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی، امام‌جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته، ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت‌های این هفته گفت: امام علی علیه‌السلام می‌فرمایند که انسان باید به خودش مراجعه کند که خدای‌ناکرده روحیه نفاق نداشته باشد چراکه اهل نفاق هم خودشان گمراه می‌شوند و هم دیگران را به‌سوی گمراهی سوق می‌دهند.

وی افزود: پس بدانیم که راه نجات بشریت تمسک به قرآن و اهل‌بیت علیهم‌السلام خواهد بود، اگر کسی مؤمن است و خودش را بنده خدا می‌داند فقط باید این‌گونه اندیشه کنند که رضای خداوند در چیست و برای حل مشکلات با توکل به خداوند همت کند.

حجت‌الاسلام حجازی ادامه داد: از 15 اسفندماه، هفته درختکاری و منابع طبیعی آغاز می‌شود حضرت آقا فرمودند که امسال نیز شعار برای مسئولین این شد که هرکسی سه نهال بکارد و همه تلاش کنند که هر ایرانی سه نهال بکارد که طی چهار سال یک میلیارد اصله نهال خواهد شد و ثمرات بسیاری برای کشور دارد.

وی افزود: دشمن تا قبل از پیروزی انقلاب تلاش‌ها کرد که انقلاب به ثمر نرسد، دشمن بعد از انقلاب هم انواع فتنه‌ها را به کار گرفت و در تمام این مسائل خداوند عنایت کرد و اما ملت بزرگ ایران نیز قرص و قوی در میدان ایستاد ه است و دشمن هم شکست‌ها متحمل شده است.

امام‌جمعه گچساران تصریح کرد: دشمن نیز اخیراً به فتنه مسمومیت در مدارس دخترانه روی آورد. هرچند سرنخ‌هایی هم پیدا شد و افرادی هم شناسایی و دستگیر شدند. بااین‌حال مردم ما با بصیرت هستند و نیرنگ‌های دشمنان را به‌خوبی می‌شناسند. دختر و زن مسمانی ایرانی عاقل، دشمن‌شناس و آینده‌نگر هستند و این مهم را روز 22 بهمن اثبات کردند و به دشمنان پاسخ کوبنده‌ای دادند.

خطیب جمعه گچساران گفت: باید توجه کرد که کار دشمن همان دشمنی کردن است که بصیرت ملت و آگاهی مردم نقشه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کند؛ اما نکته بعد حضور نیروی مقتدر نظامی (دریایی) در اقیانوس اطلس است که نشان می‌دهد ایران اسلامی در اوج اقتدار است.

حجت‌الاسلام حجازی در ادامه اظهار کرد: بعد از سفر اخیر گروسی (مدیر آژانس بین‌المللی اتمی) به کشورمان، اگر کشورهای اروپا ذره‌ای هویتشان را حفظ کنند و دنباله‌رو منافع آمریکایی‌ها نباشند راه برای رفع مشکل برجام فراهم است.

امام‌جمعه گچساران ادامه داد: بنابراین ایران اسلامی در جهان قدرتمند است چراکه توکل به خداوند دارد و دارای مردمی با بصیرت و متحد است و ملت ایران نیز در برابر تحریم های دشمنان با گفتمان مقاومت پیروزمی‌شوند.

خطیب جمعه گچساران اظهار کرد: ایران اسلامی ازنظر علمی پیشرفت‌های ارزشمندی در بعدهای مختلف داشته است و هیچ‌گاه هم دنبال ساخت بمب هسته‌ای نبوده و نخواهد بود؛ اما اینکه کشورهای اروپایی در مقابل منطقی رفتار کنند، ایران هم می‌پذیرد و غیرازاین باشد ایران هم کوتاه نخواهد آمد.

وی در پایان افزود:22 اسفندماه سالگرد تأسیس بنیاد شهید در سال 58 است و یاد و خاطره همه شهدا را گرامی می‌داریم. شهید مقام بلندی دارد و به فرموده پیامبر اکرم (ص) یکی از عنایات خداوند به شهید اینکه با اولین قطره خونی که از شهید بر زمین می‌ریزد تمام گناهانش بخشیده خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها