نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. اسفند 1401 - 21:10
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با کسب پیروزی ارزشمند مقابل شهرداری بندرعباس، خود را در مسیر صعود به لیگ یک قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عصر امروز در هفته نوزدهم لیگ دسته دو فوتبال کشور شاگردان «داریوش یزدی» در ورزشگاه خلیج فارس میهمان تیم شهرداری بندرعباس بودند که با نتیجه دو بر یک به پیروزی ارزشمندی دست یافتند. گل‌های این دیدار را کاپیتان «خیرالله ویسی آرا» و «عارف غلامپور» برای پسران نفت به ثمر رساندند. همچنین تک گل تیم میزبان را هم «ادریس کوچکی» به ثمر رساند.

در نیمه اول این دیدار، شاهد یک بازی تهاجمی از سوی هر دو تیم بودیم و یک فوتبال زیبا را دو تیم به نمایش گذاشتند و گل اول این دیدار توسط «خیرالله ویسی آرا» در دقیقه ۲۲ به ثمر رسید، اما تیم میزبان پا پس نکشید و روی یک ارسال زیبا توانست توسط «ادریس کوچکی» در دقیقه ۳۶ به گل تساوی دست پیدا کند و نیمه اول با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

اما در نیمه دوم و در همان دقایق اولیه بازی، شاگردان «داریوش یزدی» موفق به گلزنی شدند و هافبک بازی ساز تیم «عارف غلامپور» گل دوم نفتی ها را در دقیقه ۴۷ به ثمر رساند تا این تیم از شهرداری بندرعباس دو بر یک پیش بیافتد.

در ادامه این دیدار نیز بازیکنان پر تلاش و جسور نفت گاز گچساران توانستند ادامه بازی را مدیریت کنند و از این جدال مهم و حساس در خلیج همیشه فارس، سوغاتی سه امتیازی را به همراه داشته باشند.

تیم نفت و گاز گچساران توانست با این پیروزی به رکورد چهار برد پیاپی در نیم فصل دوم دست پیدا کند و یکه و تنها در صدر جدول این گروه بایستد و شرایط مناسبی برای صعود به رقابت‌های لیگ دسته یک داشته باشد.

بدین ترتیب تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با زدن ۳۲ گل و تنها ۸ گل خورده و تفاضل مثبت ۲۴ مقتدرانه در صدر جدول گروه (ب) جای خوش کرده است. تیم فوتبال نفت گاز گچساران در هفته بیستم این رقابت‌ها (یکشنبه 21 اسفند) ماه نیز میزبان تیم داماش گیلان خواهد بود.

براین اساس در گروه الف لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم‌های ماشین‌سازی تبریز، فولاد نوین اهواز، شهید او رکی اسلامشهر، نود ارومیه، مس سونگون، اسپاد الوند تهران، سپیدرود رشت، اترک بجنورد، ایمان سبز شیراز، پاس همدان، بعثت کرمانشاه، فولاد هرمزگان، پانیک تالش و ویستا توربین تهران  قرار دارند.

همچنین در گروه ب تیم‌های  نفت و گاز گچساران، شاهین شهرداری بوشهر، شهرداری بندرعباس، شهید قندی یزد، شهدای رزکان کرج، شهرداری ماهشهر، نیروی زمینی تهران، شهدای بابلسر، مس نوین کرمان، شهرداری نوشهر، شهرداری بم، آریو اسلامشهر، داماشیان رشت، پیام توس مشهد قرار دارند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها