نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. بهمن 1401 - 21:46
سرمربی فوتبال نفت وگاز گچساران گفت: اگر مسئولین توجه بیشتری به تیم داشته باشند و دلسوزانه‌تر کنار تیم باشند فوتبال گچساران به جایگاه اصلی‌اش بازخواهد گشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،داریوش یزدی، سرمربی فوتبال نفت و گاز گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص آخرین وضعیت این گروه گفت: ببینید در نیم‌فصل اول رقابت‌ها هم زحمت‌های زیادی از سوی کادر فنی و بازیکنان کشیده شد و استحقاق قهرمانی در نیم‌فصل را هم داشتیم البته اتفاقاتی در طی این مسیر حادث شد که خود مانعی برای رسیدن به این هدف شد اما خوشبختانه با شروع نیم‌فصل دوم بازیکنان عملکرد قابل قبولی داشتند و با برتری در چند دیدار اخیر توانستیم به صدر جدول برسیم.

وی افزود: نکته قابل‌عرض اینکه این مسئله تعیین‌کننده نیست، واقعیت امر این است که هر بازی برای ما بااهمیت است و حکم یک فینال را دارد اگرچه تا پایان فصل بازی‌های بسیاری داریم که امتیازات هرکدام از این 10 بازی برای ما مهم و ارزشمند خواهد بود.

یزدی ادامه داد: بنابراین بازیکنان تیم این مهم را درک کرده‌اند که گروه باید پرقدرت، سخت‌کوش و با تمرکز بالا به ادامه رقابت‌ها بپردازد چه‌بسا اینکه یک لغزش می‌تواند کار ما را به‌مراتب سخت‌تر کند، بااین‌وجود رقبای جدی در گروه داریم که به هفت گروه می‌رسند و از ابتدای فصل خودشان را تجهیز و با امکانات مطلوب پای در رقابت‌ها گذاشته‌اند و هدفشان هم صعود به لیگ دسته اول است هرچند منابع مالی برخی از این تیم‌ها بالاتر از گروه نفت و گاز گچساران است.

سرمربی نفت و گاز گچساران گفت: به‌هرحال بازیکنان و کادر فنی نفت و گاز گچساران اهمیت موضوع و رقابت سخت در لیگ دسته دوم را درک کرده‌اند و می‌دانند کار سختی در پیش روداریم. پس بازیکنان با تمام وجود تمرینات را پیگیری می‌کنند و به دنبال عملکرد بالای خودشان هستند که امیدواریم در پایان فصل نیز این اتفاق خوب بیافتد و امتیازات لازم برای صعود را کسب کنیم.

وی در ادامه با اشاره به آمادگی بازیکنان نفت و گاز گچساران هم اظهار کرد: اگر مقوله آمادگی را به سه بخش تقسیم کنیم یعنی بخش آمادگی جسمانی، بخش آمادگی فنی و تاکتیکی و بخش آمادگی روحی و روانی؛ نسبتاً در این سه بخش خوب هستیم و هرکدام از این بخش‌ها خود می‌تواند در مسابقات نیز تعیین‌کننده باشد و گروه را به سرمنزل مقصود برساند البته بازیکنان با سخت‌کوشی که دارند این مسئله را باور دارند و تمرکز کادر فنی هم به روی همین موضوع است.

یزدی با اشاره به برنامه‌اش برای تقویت گروه افزود: برای تقویت تیم و حضور پرقدرت‌تر در ادامه رقابت‌ها نیز بازیکنان خوبی را جذب کردیم البته با توجه به شرایط مالی گروه، اما بازیکنانی که این فصل به نفت و گاز آمدند بازیکنان باکیفیتی هستند نکته قابل‌عرض این است که هم بازیکنان جوانان و هم بازیکنان باتجربه خوبی در اختیارداریم که نفت و گاز با ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه نتایج مطلوبی را تا به این جای فصل کسب کرده است.

سرمربی نفت و گاز گچساران تصریح کرد: بنابراین در طی نیم‌فصل برای برطرف کردن برخی چالش‌های تیم، چند بازیکن باکیفیت به خدمت گرفتیم و امیدواریم این بازیکنان بتوانند به‌سرعت خودشان را با تیم ما وفق بدهند با بازیکنان جدید نیز خلأها را پرکنیم.

وی ادامه داد: باید توجه کرد در هر رقابت برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم چراکه این توان راداریم. موضوع مهمی که وجود دارد حضور هواداران است و انتظار هم این است که مسئولیتی ترتیبی اتخاذ کنند تا هواداران به ورزشگاه بیایند و با تشویق خودشان تیم را حمایت کنند.

یزدی اظهار کرد: معتقدم همدلی و انسجام در مجموعه نفت و گاز گچساران وجود دارد اما بایستی این همدلی بیشتر هم شود در کادر فنی تیم و بازیکنان این همدلی وجود دارد و نیاز است که مسئولین استانی و شهرستانی همه با همدلی به این تیم کمک کند تا موفقیت نهایی که صعود به لیگ یک است نیز فراهم شود.

سرمربی نفت و گاز گچساران در پایان گفت: تیم شرایط نسبتاً خوبی را تجربه می‌کند، اما انتظارات در این فصل از نفت و گاز گچساران بالا رفته است و اگر همگان توجه بیشتری به تیم داشته باشند و دلسوزانه‌تر کنار تیم باشند فوتبال گچساران و کهگیلویه و بویراحمد به جایگاه اصلی‌اش بازخواهد گشت و همه باید تلاش کنیم که امسال نیز این اتفاق مهم بیافتد و بعد از سال‌ها دوباره به لیگ یک برگردیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها