نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. بهمن 1401 - 14:40
سردار خرم دل گفت:یکی از سیاست‌های اصلی دشمن تفرقه بین اقوام است امروز نیازمند اتحاد و همدلی هستیم و این اتحاد تا زمانی که پشت ولایت باشد هیچ قدرتی توان آسیب زدن به این نظام را ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سردار حمید خرم‌دل، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در سخنرانی پایانی راهپیمایی 22 بهمن گچساران گفت: امروز بهترین و مهم‌ترین عید است، امروز عید فطر است عیدی که بعد از فشارها و محرومیت‌های فراوان به رستگاری رسیدیم. امروز عید قربان است و بیش از سه هزار اسماعیل را به قربانگاه فرستادیم و شهدایی را از سال 42 تا 57 تقدیم انقلاب کردیم.

وی افزود: امروز عید غدیر و ولایت است چراکه بزرگ‌ترین نعمت الهی است که خداوند متعال به همه ملت بزرگ ایران ارزانی داشته است. امروز نوروز است نوروزی که از یک زمستان و ظلمت‌کده به رهایی رسیده‌ایم و امروز 22 بهمن‌ماه روز عید ما خواهد بود.

سردار خرم‌دل تصریح کرد: این بهاری که در 22 بهمن 57 به نتیجه رسید ایران اسلامی امروز در اوج شکوفایی، عزت و اقتدار است. اگر انقلاب و مبارزه کردیم نه‌فقط برای مسائل معیشتی و اقتصادی و آنچه باعث شد مردم به رهبری حضرت امام (ره) قیام کنند و نظام 2500 ساله شاهنشاهی را نابود کنند، دین مبین اسلام بود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهار کرد: مردم ما مردم فهیمی هستند مردم با هویت و مستقلی هستند و برنمی‌تابند که دولت یا پادشاهی براین مردم حکومت کنند اما مقدرات حکومتش دست بیگانگان باشد. امروز افتخار ما این است که نظام ما ولایی است و نظام ولایی با نظام پادشاهی تفاوت دارد، در حکومت پادشاهان گذشته در هر برهه‌ای از تاریخ، کشورمان را قطعه‌قطعه کردند و ارزش‌های ما را هم به سخره گرفتند.

سردار خرم‌دل گفت: حکومت پهلوی فساد و فحشا در کشور به راه انداخته بودند و اما امروز نعمت ولایت داریم که حکمیانه این نظام را هدایت می‌کنند اگر امروز این‌همه هجمه علیه ولایت‌فقیه وجود دارد به علت تأثیر گفتمان ولایت بر قلوب مسلمانان و مردم آزادی‌خواه جهان است.

وی افزود: از برکات انقلاب اسلامی استقلال ماست و امروز جمهوری اسلامی مقدرترین کشور جهان است و از آمریکا هم مقتدرتر است چراکه استقلال دارد. آمریکایی‌ها مرعوب لابی صهیونیسم هستند ما برای خودمان تصمیم می‌گیریم و امروز در حوزه نظامی بسیار مقتدر هستیم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: وقتی آمریکایی‌ها یکی از کشتی‌های ما را در دریای سیاه مصادره کرده بود سپاه پاسداران کشتی آن‌ها را مقابل ناوگان آمریکایی بازداشت کرد و آمریکایی‌ها هم جرئت نکردند کاری انجام دهند و این اوج قدرت و اقتدار ماست و امروز جمهوری اسلامی ایران در دریاهای دور جولان می‌دهد و از کیان و سرزمین و هویت خودش پاسداری می‌کند.

سردار خرم‌دل در ادامه تصریح کرد: ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ها پیشرو است علی‌رغم همه تحریم‌ها و تخریب‌هایی که صورت می‌گیرد. ملت ما امروز آزاد هستند و می‌توانند انتقاد کنند پای صندوق‌های رأی می‌آیند و در سرنوشتشان نیز سهیم هستند. مردم در 22 بهمن 57 از یک نظام پادشاهی ظالم و فاسد نجات پیدا کردند و پادشاهی که کینه شدید هم نسبت به قوم لر داشت.

وی افزود: اما رضاشاه ملعون با قوم لر چه کرد کجا سراغ دارید که دولتی مردم خودشان را بمباران کند و این کار را با مردم استان کهگیلویه و بویراحمد انجام دادند چون قوم لر آزادی‌خواه و باغیرت است و زیر بار زور و ظلم نمی‌روند. ایران اسلامی امروز با رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب به‌پیش می‌رود و اگر نظام سلطه این‌گونه با اسلام برخورد می‌کند از ضعف ما نیست و از اقتدار ماست و معلوم است که اسلام در حال گسترش است.

سردار خرم‌دل گفت: ایران در اوج عزت و اقتدار است و دشمن میلیاردها دلار پول در منطقه خرج می‌کند اما همه بر باد می‌رود. رژیم صهیونیستی روزی سودای از نیل تا فرات را داشت و امروز در فلسطین اشغالی محصور مانده است. امروز شاهد هستید در دریای خلیج‌فارس، عمان و هند چه کسی جولان می‌دهد و جمهوری اسلامی ایران است که اقتدار و اراده‌اش را بر دشمنان تحمیل می‌کند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بیان کرد: هیچ قدرتی امروز نمی‌تواند وارد خلیج‌فارس شود مگر اینکه در جزیره ابوموسی از جمهوری اسلامی اجازه بگیرد. ایران اسلامی با دست‌خالی و با توکل به خداوند شکل گرفت امام (ره) فرمودند که پیروزی انقلاب مهم است اما حفظ این انقلاب سخت‌تر و مهم‌تر از پیروزی است و امروز بیش از گذشته به اتحاد و همدلی اقوام نیازمند است.

وی افزود: یکی از سیاست‌های اصلی دشمن تفرقه بین اقوام است و معاندین در اجتماع برلین هفت پرچم بالا آوردند و می‌خواهند ایران را تکه‌تکه کنند و هویت ایرانی را از بین ببرند و امروز نیازمند اتحاد و همدلی هستیم و این اتحاد تا زمانی که پشت ولایت باشد هیچ قدرتی توان آسیب زدن به این نظام را ندارد.

سردار خرم‌دل در پایان هم گفت: جمهوری اسلامی باقدرت باشکوه و باعظمت در حال پیشروی است و آمریکا به همان میزان در حال افول است. تمدن‌ها به‌تدریج شکل می‌گیرند و به‌تدریج هم سقوط می‌کنند و امروز سقوط آمریکا هم آغازشده است و نمی‌تواند از هم‌پیمانانش دفاع کند و قادر به حفظ دستاوردهایش هم نیست. امروز ایران اسلامی از هم‌پیمانانش هم حمایت می‌کند.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها