نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. بهمن 1401 - 14:08
فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: امروز رسانه‌های بسیاری در سراسر دنیا علیه نظام اسلامی توطئه می‌کنند و با دروغ‌پراکنی و شایعه‌سازی ذهن جوانان ما را هدف قرار داده‌اند؛

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ سید حمزه محقق زاده، فرمانده سپاه ناحیه گچساران در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه گچساران با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر فرصتی مغتنم است برای بیان پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی، انقلاب اسلامی 22 بهمن 57 به رهبری حضرت امام (ره) به پیروزی رسید و تفاوت‌هایی بین انقلاب اسلامی و سایر انقلاب‌های جهان وجود دارد.

وی افزود: مبنای این انقلاب بر اساس ایمان و ارزش‌های دینی بود چراکه بسیاری از انقلاب‌ها منشأ سیاسی و اقتصادی داشتند، قطع وابستگی به بیرون و کسب استقلال از ویژگی‌های انقلاب اسلامی بود و مردم بزرگ‌ترین نقش‌آفرینی را داشتند و از بیرون هیچ پشتوانه‌ای هم وجود نداشت و این انقلاب با حضور حداکثری مردم شکل گرفت.

سرهنگ محقق زاده تصریح کرد: رهبری در نظام جمهوری اسلامی از بطن و متن دین بر خواسته است و انقلاب اسلامی باگذشت بیش از چهار دهه همچنان باقدرت به مسیرش ادامه می‌دهد اما سایر انقلاب‌ها مسیرشان تغییر و به انحراف رفتند.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: نظام سلطه در ابتدای انقلاب اسلامی جنگ هشت‌ساله را با مشارکت 80 کشور علیه کشورمان به راه انداخت و پیشرفته‌ترین سلاح‌ها، امکانات نظامی و نیروی انسانی در اختیار صدام گذاشت به‌طوری‌که صدام ادعا می‌کرد که سه‌روزه در تهران خواهد بود و اما تنها در پشت دروازه‌های خرمشهر 34 روز زمین‌گیر شد.

سرهنگ محقق زاده در ادامه اظهار کرد: در بسیاری از عملیات باوجود کمبود امکانات، رزمندگان اسلام دست برتر را داشتند و امروز نظام اسلامی باوجود تحریم‌های سنگین دشمن اما پویاتر از همیشه روی پای خودش ایستاده است.

وی افزود: در عرصه‌های زیرساختی همچون راه‌ها پیشرفت‌های بزرگی انقلاب اسلامی داشته است و به‌عنوان نمونه درزمینهٔ راه‌ها از 36 هزار کیلومتر به 210 هزار کیلومتر در سال 1394 رسیده بود، دو برابر شدن آمار راه‌آهن کشور از حدود 4 هزار کیلومتر به نزدیک 10 هزار کیلومتر، 30 برابر شدن سدهای مخزنی که سال 57 تنها 13 سد داشتیم که امروز به 400 سد کوچک و بزرگ در کشور با کاربری‌های مختلف احداث‌شده است.

سرهنگ محقق زاده تصریح کرد: امروز 100 درصد روستاهای بالای 20 خانوار برق‌دارند، در سال 57 مناطق کمتری از کشورمان دارای گاز بوده است و امروز دورترین مناطق ما متصل به لوله‌کشی گاز و آب هستند.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: صادرات غیرنفتی افزایش چشمگیری داشته است، امروز جمهوری اسلامی در عرصه‌های علمی، نظامی، هوافضا، نانو، پزشکی، صنعت، رادیو داروها، هسته‌ای و ...به پیشرفت‌های چشمگیری رسیده است.

سرهنگ محقق زاده در ادامه اظهار کرد: باوجود همه تحریم‌ها و کارشکنی‌های دشمنان اما دستاوردهای ارزشمندی داریم و معتقدم که تبیین دستاوردهای انقلاب مسیر تمدن سازی را هموارتر خواهد کرد. چند ماه گذشته شاهد حوادثی در کشورمان بودیم که باید در عرصه فرهنگی بیشتر کارکرد دشمن به این نتیجه رسیده که به لحاظ نظامی کاری از پیش نخواهد برد.

وی افزود: امروز رسانه‌های بسیاری در سراسر دنیا علیه نظام اسلامی توطئه می‌کنند و با دروغ‌پراکنی و شایعه‌سازی ذهن جوانان ما را هدف قرار داده‌اند؛ اما جوانان و نوجوانان ما باید مطالعه داشته باشند بدون تحقیق موضوعی را نپذیرند ما مشکلاتی داریم و انتظار هم داریم که همه دولت‌ها در بحث رفع مسائل اقتصادی و معیشتی مردم همت کنند چراکه بسیاری از این مشکلات از درون قابل‌رفع است

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها