نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. بهمن 1401 - 13:43
امام جمعه گچساران گفت:
هدف دشمن ضربه زدن به اصل انقلاب است
امام‌جمعه گچساران گفت: هدف دشمن ضربه زدن به اصل انقلاب است اما بدانند که انقلاب اسلامی در جهان تأثیرش را گذاشته و کشورهای بسیاری از این انقلاب اقتباس خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی، امام‌جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت‌های این هفته گفت: انسان باید قلب و روحش را با یاد خدا زنده نگه دارد و انسان مؤمن باید همیشه به ریسمان خداوند چنگ بزند و کارهایش را برای رضای پروردگار انجام دهد.

وی افزود: همه معمولاً از مسئولین انتقاد می‌کنیم اما انتقاد هم دلیل دارد و مسئول کسی است که امکاناتی برای انجام اموراتی در اختیار دارد و از طرفی نیز خدمات و تلاش‌های مسئولین نادیده گرفته می‌شود هرچند مشکلاتی داریم اما ببینیم نظام اسلامی هم چه خدمات ارزشمندی به مردم انجام داده است.

حجت‌الاسلام حجازی تصریح کرد: در دوران پهلوی، در استان ما جاده آسفالتی نداشتیم، امروز نظام اسلامی خدمات بسیاری به مردم روا داشته است و بدانیم که خداوند عنایت خاص به این ملت کرد و در 22 بهمن 57 از زیر یوغ ظلم و استبداد رهایی یافت و امروز باعزت و افتخار در عالم خوش می‌درخشد.

امام‌جمعه گچساران گفت: آیات و روایاتی داریم که این نظام به دست صاحبش آقا امام زمان (عج) خواهد رسید، فردا یوم‌الله 22 بهمن است و همه باید از کوچک و بزرگ در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنیم و مشت محکم دیگری بر‌دهان نظام استکباری بکوبیم.

خطیب جمعه گچساران در ادامه اظهار کرد: نکته دیگر اینکه اخیراً عفو پدرانه، مهربانانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری را داشتیم و افرادی را مورد عفو قراردادند که بخشی از این افراد فریب‌خوردگان اغتشاشات اخیر بودند. این موضوع به این معنا است که آگاهی می‌دهد که نظام را بهتر بشناسیم و هم به دشمن بیان می‌کند که همچنان کور خوانده‌اید؛ بنابراین دوستان و مردم خوشحال شدند از اینکه رهبری آگاه و زمان‌شناس دارند و هم عمق کینه دشمن را نمایان کرد.

وی افزود: این روزها برخی حکام نالایق عرب در حال عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند درحالی‌که خودشان اعتراف دارند که در سراشیبی سقوط قرار دارند، اما بدانند که انقلاب اسلامی در جهان تأثیرش را گذاشته و کشورهای بسیاری از این انقلاب اقتباس خواهند کرد.

حجت‌الاسلام حجازی تصریح کرد: هدف دشمن ضربه زدن به اصل انقلاب است، چند روز گذشته رونمایی از پایگاه زیرزمینی ارتش جمهوری اسلامی بود که کار بزرگی بود. دشمن اوج این عظمت و پیشرفت را می‌بیند و دارد می‌سوزد و این یعنی قدرت و سبک سیاق مدیریتی امام علی علیه اسلام و خدا را شکر در اوج عزت و قدرت هستیم.

امام‌جمعه گچساران گفت: تذکری دلسوزانه هم به برگزاری جشن عشایر استان رادارم که درشان متدینین نبود و انتظار این است که دوستانی که نشسته بودند تذکر می‌دادند. باید موازین شرعی و مبانی دینی را درهرحال و درهرصورت داشته باشیم پس خلاف انتظار بود و ان‌شاءالله هم تکرار نشود.

خطیب جمعه گچساران در ادامه اظهار کرد: پنجشنبه 25 رجب مصادف با شهادت امام موسی کاظم علیه اسلام است که به همه مؤمنین و مؤمنات تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم، در کشورهای همسایه مردم درگیر زلزله‌ای ویرانگری شده‌اند و در خوی هم‌وطنان ما هنوز مشکلات بسیاری دارند و لازم است حمایت‌ها با جدیت ادامه داشته باشد و گروهی از گچساران برای یاری به مردم زلزله‌زده در خوی هم حضور دارند.

وی در پایان افزود: در بحث تکمیل مصلای گچساران انتظار از مردم شهرستان است که پای‌کار بیایند تا هرچه زودتر نیز از این وضعیت نامناسب نیز خارج شود.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها