نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. بهمن 1401 - 19:51
سردار خرم دل در جشنواره عشایر استان مطرح کرد؛
امروز انقلاب اسلامی در اوج اقتدار و عزت قرار دارد
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمدگفت:امروز انقلاب اسلامی در اوج اقتدار است البته این وضعیت موجب کینه دشمنان ما است و می خواهند به انحای مختلف وحدت، انسجام و همدلی ملت ما را برهم بریزند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سردار حمید خرم دل، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره عشایر استان که در روستای سرآب ننیز گچساران برگزار شد، با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: مردم کهگیلویه و بویراحمد شاید بیشتر از سایر استان ها، طعم تلخ ظلم و استبداد ستمشاهی را چشیده باشند، در گزارشی بیان شد که چندین نوبت رژیم پهلوی با بمب افکن های خودشان روستا ها و مناطق عشایری این سرزمین را بمباران کرده است.

وی افزود: بنابراین کجا سراغ دارید که دولت و کشوری به روی مردم خودش بمب بریزد مردم این سامان و این استان طعم تلخ ظلم، زور و استبداد را چشیده و دیده اند، برخی فکر می کنند انقلاب اسلامی فقط به دلایل اقتصادی شکل گرفت که اینگونه هم نیست.

سردار خرم دل تصریح کرد: علت اصلی انقلاب و سرنگونی حکومت ستمشاهی توجه ویژه مردم به دین مبین اسلام بود، مردم ما مردم دینداری هستند و در طول تاریخ مردم کشورمان به دین گرایش داشتند و زمانی که اسلام وارد کشورمان شد با شعف و شعور این دین را پذیرفتند.

فرمانده سپاه فتح استان گفت: دولت های شاهنشاهی در طول سالیان گذشته به هر شکل ممکن با اسلام و دین مبارزه کرنند و آنچه که در زمان رضاخان شکل گرفت نیز کشف حجاب بود که به زور چادر را از سر زنان جامعه پایین کشیدند.

سردار خرم دل در ادامه اظهارکرد: ایران اسلامی با تاریخی عمیق و ریشه دار است و متاسفانه در طول سده های گذشته به خاطر بی کفایتی شاهان و مسئولین حکومتی، هویت مردم ایران زمین را بر باد دادند، اما امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار و عزت قرار دارد.

وی افزود: قبل از انقلاب کسی در این استان حق نداشت به حاکمیت نگاه چپ بیاندازد، شاه مملکت ما را انگلیس و آمریکا جابجا می کردند و امروز مردم هستند که پای صندوق های رای می آیند و در سرنوشت خودشان شریک هستند و رئیس جمهور، نماینده مجلس و ...انتخاب می کنند.

فرمانده سپاه فتح استان ادامه داد: برخلاف تبلیغات مسمومی که علیه زنان جامعه ما می شود، وضعیت زنان جامعه ما به هیچ وجه قابل قیاس با گذشته نیست و امروز در هر عرصه که نگاه کنیم در دانشگاه ها، مدارس، عرصه های علمی، پزشکی و... با عزت و احترام در حال تلاش و فعالیت هستند.

وی افزود: باید به داد زنان مظلوم اروپا برسیم که جنایت ها علیه آنها صورت می گیرد امروز زنان جامعه ما عفیف و با حیا هستند و در اداره کشور، شهر و استان شان مشارکت دارند و البته این وضعیت موجب رشک، حسد و کینه دشمنان ما است و دشمن می خواهد به انحای مختلف وحدت، انسجام و همدلی ملت ما را برهم بریزند.

سردار خرم دل تصریح کرد: در قضیه زلزله خوی همه مردم و همه دولتمردان و سازمان ها پای کار آمدند تا مشکلات مردم را کمتر کنند، متاسفانه چه حملاتی این روزها علیه مدیریت بحران صورت گرفت، اما مردم و مسئولین همه دست به دست هم دادند که مصائب مردم را کمتر کنند.

فرمانده سپاه فتح استان گفت: بنابراین مردم غیور لر و قشقایی، شما مردمی هستید که خالصانه و فداکارانه از دستاوردهای انقلاب صیانت کرده‌اید، امروز اینجا جمع شده‌ایم تا سالگرد انقلاب اسلامی را جشن بگیریم و این نعمت بزرگی است و شما عشایر شریف‌ترین مردم هستید و به فرموده امام (ره) ذخایر انقلاب هستید.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها