نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. بهمن 1401 - 19:34
عصر امروز مراسم اربعین شهید گمنام در جوار مرقد مطهر این شهید در دهستان لیشتر (روستای اسلام‌آباد) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سردار حسن حکمتیان، فرمانده تیپ 48 سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در اربعین شهید گمنام که در روستای «اسلام‌آباد» این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: اگر امروز امنیت، عزت و اقتدار داریم به برکت خون شهداست و اما شهدا وصیت کردند که ما کار حسینی (ع) کردیم و شما هم باید کاری زینبی (س) کنید اگرچه وصیت مهم شهدا نیز پیروی و تبعیت محض از ولایت‌فقیه بوده است.

وی افزود: در ایام‌الله دهه فجر قرار داریم اندیشه‌های بلند امامین انقلاب بود که در پرتو عنصر مقاومت و خدامحوری بر مکتب‌های الحادی شرک و کفر تزلزل به وجود آورد و کنگره‌های نفاق و شرک را فروریخت و نقطه عطفی در تاریخ بشریت رقم زد.

سردار حکمتیان ادامه داد: امام (ره) آمد و حرف امام (ره) بر دل‌های مردم میهن نشست و بعد از ۱۴۰۰ سال پرچم پرافتخار اسلام‌ را در کشورمان برافراشتند. درحالی‌که انقلاب اسلامی خطی مشی و راهبردی را برای آزادی خواهان جهان ترسیم کرده که نتیجه آن ایجاد تمدن نوین اسلامی و ظهور حضرت مهدی (عج) خواهد بود.

فرمانده تیپ 48 سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه شهدا زنده‌اند و ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند، تصریح کرد: همه ما به این موضوع باور داریم چراکه قرآن می‌فرماید که شهدا در زمره اولیاء و اوصیاء الهی هستند و نزد خدایشان روزی می‌گیرند. مرگ شهدا تاجرانه بود و باخدای خودشان چه زیبا معامله کردند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت جهاد تبیین گفت: امروز کشورمان گرفتار یک جنگ ترکیبی و هیبریدی شده است که ضرورت جهاد تبیین را صدچندان می‌کند، امروز نظام سلطه از جهات مختلف تهدیداتش را کمال و تمام علیه ارزش‌های انقلاب اسلامی به کار بسته است که این تهاجم نرم دشمن در طول 44 سال از عمر انقلاب اسلامی بی‌سابقه بوده است.

سردار حکمتیان اظهار کرد: استکبار جهانی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی همه تهدیدات، فتنه‌ها و توطئه‌هایش علیه جمهوری اسلامی را بکار گرفت اما موفق نشد. بیش از 17 هزار شهید ترور تقدیم انقلاب اسلامی‌شده است که توسط منافقین کوردل صورت گرفت و همین منافقین امروز مدعی ایجاد دموکراسی در کشورمان هستند درحالی‌که چهره منافقین برای ملت بزرگ ایران اسلامی شناخته‌شده است.

فرمانده تیپ 48 سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه تجزیه ایران اسلامی در دستور کار دشمن است ادامه داد: دشمن هیچ‌وقت از طراحی دسیسه دست درنخواهد داشت، دشمن می‌خواهد ایران را به 70 کشور تقسیم کند و نه هفت‌کشور اگرچه کومله، دموکرات، پژاک، پ ک ک، الاهوازیه، تکفیری، داعشی، سلفی، منافقین و دیگر گروهک‌های تروریستی در خارج از مرزهای ایران اسلامی به دنبال هر فرصتی برای ضربه زدن به این انقلاب هستند.

وی افزود: امروز فرزندان شما در تیپ 48 سپاه فتح کیلومترها دورتر از جغرافیای استان در حال آفند و پدافند با اخلال گران، قاچاقچیان، سوداگران مرگ و دشمنان این ملت هستند، اگرچه تمام سیستم‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در خارج از جغرافیای کشورمان در مرزها قرار دارند و شبانه‌روز علیه انقلاب اسلامی توطئه می‌کنند.

سردار حکمتیان گفت: همه شاهد بودیم که در دوران دفاع مقدس بیش از 36 کشور صدام را یاری می‌کردند، بمب‌های شیمیایی آلمان گرفته تا جنگنده‌های فرانسوی و دلارهای سعودی و حمایت‌های استعمار پیر انگلستان و ...اما بازهم در مقابل اراده پولادین ملت بزرگ ایران شکست خوردند.

فرمانده تیپ 48 سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه جمهوری اسلامی ایران چهار دهه است که تحت شدیدترین تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی دشمن قرار دارد، افزود: ایادی استکبار سال‌هاست که کالاهای اساسی، داروها و حتی مواد اولیه صنایع و ...را علیه کشورمان تحریم کرده‌اند بعد هم مدعی برقراری دموکراسی در کشور هستند.

وی ادامه داد: نظام سلطه در طول عمر انقلاب جنایت‌ها علیه ایران اسلامی مرتکب شد، هنوز آثار ویرانه‌های جنگ تحمیلی در برخی شهرهای کشورمان قابل‌لمس است؛ بنابراین هیچ‌گاه نباید به دشمن کوچک‌ترین فرصتی بدهیم که بازهم بخواهد غلطی بکند و مطمئن باشید دشمن به‌هیچ‌وجه جرئت گزینه نظامی علیه کشورمان را ندارد.

فرمانده تیپ 48 سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حمله موشکی به پایگاه آمریکایی عین الاسد گفت: فرزندان ایران اسلامی در بامداد 18 دی‌ماه 98 پایگاه هوایی عین الاسد را موشک‌باران کردند که بعد از جنگ جهانی دوم هیچ کشوری کوچک‌ترین شلیکی علیه آمریکا انجام نداده بود، فرزندان ایران‌زمین کشتی استعمار پیر را به ساحل آوردند و پهپاد فوق پیشرفته آمریکایی‌ها را متلاشی کردند درحالی‌که امروز به‌عنوان قدرت پهپادی جهان به شمار می‌رویم.

سردار حکمتیان بابیان اینکه امروز گفتمان انقلاب اسلامی مرزها را درنوردیده است، تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران همه راهبردهای آمریکا را در منطقه به شکست ختم کرده و بیش از گذشته ماهیت استکباری آن‌ها را رسوا کرده است، امروز عمق استراتژیک ایران اسلامی بلندی‌های جولان است و کشتی‌ها ما در ونزوئلا بیخ گوش آمریکا پهلو می‌گیرند.

فرمانده تیپ 48 سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید توجه کرد که امروز اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران به‌مثابه استخوانی در گلو و خاری در چشم دشمنان شده است. نکته اینکه امروز دشمن باور و اعتقاد نسل جوانمان را در فضای مجازی مورد هدف قرار داده است که باید هوشیارانه عمل کرد دشمن با تبلیغات رسانه‌ای و سیاه نمایی به دنبال ناامیدی و ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی است.

وی در پایان هم گفت: بنابراین برای جلوگیری از تهاجم نرم دشمن، جهاد تبیین باید در اولویت کاری مسئولین قرار گیرد. دهه فجر بهترین فرصت برای جهاد تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است و به حول و قوه الهی این پیچ مهم تاریخی را بااقتدار طی خواهیم کرد و پرچم ایران عزیز به صاحب اصلی‌اش امام زمان (عج) نیز خواهد رسید.

گفتنی است این مراسم با مداحی «علی شریفی» همراه بود. تجدید میثاق با آرمان‌های این شهید خوش‌نام پایان‌بخش این آیین در دهستان لیشتر گچساران بود.

تصاویر را مشاهده کنید.

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها