نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. بهمن 1401 - 11:57
مدیران و مسئولان گچساران در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در گلزار شهدا با آرمان‌های شهدای والامقام این شهرستان تجدید میثاق کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،صبح امروز گلزار مطهر شهدای گچساران به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور مسئولین، خانواده معزز شهدا، ایثارگران، بسیجیان و قشرهای مختلف مردم عطرافشانی و گل‌باران شد.

در این آیین باشکوه و معنوی حاضرین با قرائت فاتحه و نثار شاخه گل، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدای والامقام تجدید میثاق و ياد و خاطره شهدای انقلاب را گرامی داشته و بر ادامه راه آنان تأکید کردند.

حجت‌الاسلام حجازی، امام‌جمعه گچساران در این آیین در بخشی از سخنانش با اشاره به اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی باید با راهبرد «جهاد تبیین» به  مردم و به‌ویژه نسل جوانمان منتقل شود، گفت: امروز ایران اسلامی باوجود تحریم‌های ظالمانه، فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان در طول این 44 سال از عمر انقلاب، اما همچنان در اوج اقتدار و بالندگی قرار دارد.

وی با تأکید بر اینکه بایستی با امیدآفرینی در جامعه، ارائه الگوهای موفق، ترویج ارزش‌های اسلامی و بیان اقدامات و نیز دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی به جنگ با دشمن رفت، افزود: نظام سلطه در جنگ تبلیغاتی و رسانه‌ای خود به دنبال جلوگیری از الگو شدن انقلاب اسلامی بر اساس جریان تحریف است که نقطه تقابل جریان تحریف همین جهاد تبیین خواهد بود، بنابراین راه غلبه بر مشکلات نیز توجه ویژه مسئولین به رهنمودهای امامین انقلاب، افزایش معنویت و روحیه جهادی و انقلابی و نیز بهره‌گیری مناسب از ظرفیت‌های مردمی است.

 

تصاویر را مشاهده کنید.

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها