نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. بهمن 1401 - 12:46
با رقابت 350شرکت کننده به پایان رسید؛
اختتامیه مسابقات قرآن در شرکت نفت و گازگچساران+تصاویر
هفتمین دوره مسابقات قرآن، اذان و نهج‌البلاغه کارکنان، همسران و فرزندان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با حضور 350شرکت کننده برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مهدی شعبانی در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص هفتمین دوره مسابقات قرآن، اذان و نهج‌البلاغه کارکنان، همسران و فرزندان شرکت نفت و گاز گچساران اظهار کرد: هفتمین دوره مسابقات قرآن، اذان و نهج‌البلاغه شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و استقبال گسترده شرکت‌کنندگان غافل گیرکننده بود.

دبیر برگزاری مسابقات قرآن، اذان و نهج‌البلاغه کارکنان، همسران و فرزندان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران افزود: به دلیل شرایط پیش‌آمده تحت تاثیر کرونا و دیگر مسائل حضور غیرقابل پیش‌بینی شرکت‌کنندگان لطف خداوند بود و نشان داد که فضای بسیار خوبی در حوزه قرآن در خانواده‌ بزرگ صنعت نفت گچساران وجود دارد.

شعبانی حضور گسترده فرزندان کارکنان نفت گچساران و امیدوارکننده عنوان کرد و گفت: این موضوع از نکات برجسته این دوره از مسابقات بوده است.

مسئول کمیته داوران هفتمین دوره مسابقات قرآن نفت و گاز گچساران تصریح کرد: شاید یکی از مهم‌ترین دلایل رونق و حضور گسترده خانواده نفت در این دوره از مسابقات، راه‌اندازی کانون قرآن و عترت در شرکت بهر‌ه‌برداری نفت و گاز گچساران است که جا دارد از مدیرعامل و مدیر خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تقدیر و تشکر شود.

شعبانی از قاریان برجسته مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: تمام تلاش ما در این دوره برگزاری کیفی مسابقات بوده و در این راستا از بهترین داوران گچساران و استان استفاده کردیم. شرکت‌کنندگان این دوره از نظر کیفی از بهترین‌ها نسبت به شهرستان گچساران بودند و سطح برگزاری عالی بود.

وی افزود: در این دوره از مسابقات که با استقبال خوبی از طرف کارکنان رسمی، قراردادی و پیمانکاری و خانواده‌های ایشان همراه بود ۳۵۰ نفر در رشته‌های مختلف شرکت کردند. از این تعداد ۱۳۰ نفر از کارکنان رسمی، قراردادی و پیمانکاری بوده و ۶۷ نفر نیز از همسران کارکنان در این مسابقات شرکت کردند.

شعبانی ادامه داد: حدود ۲۲۰ نفر از شرکت‌کنندگان نیز از فرزندان کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران بودند که این تعداد حضور در این رده سنی نشان از قابلیت و فضای خوبی برای کار بیشتر و آموزش‌های گسترده‌تر در حوزه قرآن و عترت است.

وی افزود: ۱۷۰ نفر از شرکت‌کنندگان فرزندان کارکنان در این دوره از مسابقات دختران و ۵۰ نفر نیز پسران بوده‌اند.

رئیس هیئت داوران هفتین دوره از مسابقات قرآن شرکت نفت و گاز گچساران بیان کرد: در این دوره از مسابقات از ۱۴ داور و ناظر ۶ آقا و داور خانم استفاده شد که در بحث کیفی هم این افراد از بهترین داوران گچساران و استان بودند.

شعبانی اظهار کرد: جا دارد از برگزارکنندگان و کسانی که ما را در برگزاری این مسابقات یاری کردند تشکر و قدردانی شود. امیدواریم با دقت و ظرافت به برگزاری مسابقات قرآنی نگاه شود و شاهد تلاش‌های دلسوزانه و همه جانبه برای برگزاری هر چه بهتر و گسترده‌تر فعالیت‌های قرآنی در خانواده بزرگ نفت و گاز گچساران باشیم.

وی در پایان گفت: حوزه مدیریت منابع انسانی، اداره آموزش واحد معارف اسلامی، مدیریت خدمات و زیرمجموعه؛  خدمات اداری و اجتماعی و امور فرهنگی همچنین کانون قرآن و عترت یاریگر ما در برگزاری این دوره از مسابقات بودند.

انتهای پیام/

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها