نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. دى 1401 - 7:52
داور لیگ برتر فوتبال گفت:امروز انقلاب اسلامی به پشتوانه ولایت فقیه در همه عرصه ها قوی شده و اگر دشمن باز هم بخواهد غلطی بکند"عین الاسد" تکرار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،محمد راهی، داور لیگ برتر کشورمان در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی؛ با اشاره به حمله موشکی ایران به پایگاه آمریکایی عین الاسدگفت:باید توجه کرد حمله موشکی جمهوری اسلامی به پایگاه آمریکایی "عین الاسد" در واکنش به شهادت سردار سلیمانی و جمعی از رزمندگان جبهه مقاومت در دی ماه 98صورت گرفت،که در این اقدام سپاه پاسداران با 13موشک نقطه زن این پایگاه هوایی را در هم کوبید.

وی افزود:بنابراین خواست ملت بزرگ ایران و همه آزادی خواهان جهان بود که به این اقدام تروریستی و بزدلانه آمریکایی ها در به شهادت رساندن سردار سلیمانی پاسخ داده شود، هرچند هیچ کشوری بعد از جنگ جهانی دوم تا آن روز جرات شلیک حتی یک گلوله به سمت آمریکایی ها را نداشته است.

راهی ادامه داد:شخم زدن عین الاسد توسط هوافضای موشکی سپاه ایران، خسارت بزرگی به جایگاه بین المللی آمریکا که خود را یک ابر قدرت تلقی می کرد، وارد ساخت و حقیقتا هیبت پوشالی آمریکا نیز فرو ریخت اگرچه دنیا خود از این اقدام ایران نیز انگشت به دهان مانده است.

داور لیگ برتر فوتبال کشورمان اظهارکرد:با این وجود نیز برخی از نظریه پردازن و تحلیلگران آمریکایی به قدرت جمهوری اسلامی ایران اعتراف کرده و بیان می کنند که حمله به "عین الاسد" آمریکای ابرقدرت  را تحقیر کرد چرا که خوب می دانند که کشور آمریکا از چه امکانات تسلیحاتی و فوق مدرن نظامی برخوردار است.

وی در ادامه گفت:بنابراین پس از حمله موشکی جمهوری اسلامی ایران به پایگاه نظامی عین الاسد در اربیل عراق، بدون شک اگر آمریکا جرات می کرد و کشورمان را ضعیف می دید حتما جنگی را علیه ایران اسلامی به راه می انداخت که چنین هم نشد.

راهی خاطرنشان کرد:امروز انقلاب اسلامی به پشتوانه ولایت فقیه در همه عرصه ها قوی شده و حرف ها هم برای گفتن دارد،پس اگر دشمن باز هم بخواهد غلطی بکند "عین الاسد" تکرار خواهد شد، و این در حالی است که جبهه مقاومت در منطقه این آمادگی کامل را دارد تا هرلحظه که اراده کند پاسخ دندان شکنی به یاوه گویی های دشمنان بدهد.

داور لیگ برتر فوتبال کشورمان در پایان هم گفت:بنابراین بهترین تعبیر در حمله موشکی ایران به عین الاسد در کلام رهبر معظم انقلاب نهفته است که بعد از این ماجرا بیان کردند که در این عملیات یک سیلی به آمریکایی ها زده شد اما آنچه که بسیار هم مهم است بایستی حضور فسادبرانگیز آمریکا در این منطقه پایان یابد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها