نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. دى 1401 - 13:15
حجت الاسلام حجازی گفت:دشمن تلاش کرد چه در فضای مجازی و چه در فضای فیزیکی با سیاهنمایی، دروغ پراکنی و فتنه انگیزی ناامیدی را در جامعه رقم بزند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام سید امین الله حجازی ،امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته گفت: انسان ها گاهی دانسته و یا نادانسته مرتکب خلاف دستورات پرورگار و تضییع حقوق مردم و بردن آبروی مردم می شوند که اینگونه انسان ها باید از رفتار و گفتارشان بترسند چراکه خداوند محور و معیاری برای انسان ها همچون صراط مستقیم قرار داده است.

وی افزود:بنابراین در صراط مستقیم با آبروی مردم بازی نمی شود و هر انسانی مواظب است که خلاف شرع و دستورات خداوند قدمی برندارد. پس شایسته است انسان ها برای فردای قیامت شان توشه ای برگیرند و نیز انسان باید پاره ای از وقتش را به کسب معرفت و شناخت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام قرار دهد.

امام جمعه گچساران ادامه داد:درخصوص فتنه انگیزی های اخیر دشمنان باید عرض کرد که یکی از اهداف دشمن تلاش برای ناامیدی مردم است و دشمن تلاش کرد چه در فضای مجازی و چه در فضای فیزیکی با سیاهنمایی، دروغ پراکنی و فتنه انگیزی ناامیدی را در جامعه ایجاد کند.

حجت الاسلام جازی تصریح کرد:مقام معظم رهبری خطاب به مسئولین فرمودند یکی از بزرگترین نعمت های الهی همان  اعتماد به نفسی است که در مردم وجود دارد، درست است که مشکلات معیشتی و اقتصادی  در کشورمان وجود دارد اما جمهوری اسلامی همچنان به مسیر توسعه و پیشرفتش ادامه می دهد و امیدواریم که با تلاش مسئولین مشکلات هم هرچه زودتر مرتفع شوند.

خطیب جمعه گچساران اظهارکرد:دشمن به تعبیری ثبات ندارد و مستاصل شده است و ایران اسلامی چون پناهگاهی بنام خداوند و اهل بیت(ع) دارد از دشمنان واهمه ای ندارد،مقام معظم رهبری بازهم فرمودند که تلاش کنید از این سرمایه بزرگ الهی و تکیه گاه مردمی به شایستگی بهره ببرید و باید همت کرد که دشمنان نتوانند در جامعه ناامیدی ایجاد کنند.

وی افزود:اگرچه دشمن کارخانه دروغ سازی درست کرد تا بین ملت بزرگ ایران اسلامی تفرقه ایجاد کند، اما نمی دانند که این مملکت با عنایت امام زمان (عج) با عزت و اقتدار به حرکتش تا ایجاد تمدن نوین اسلامی ادامه می دهد،اما برای طی این مسیر لازم است که هوشیار باشیم و چشم بصیرت مان را تقویت کنیم.

امام جمعه گچساران گفت:یکشنبه چهارم دی ماه میلاد حضرت عیسی مسیح علیه السلام است که به همه یکتاپرستان و مسیحیان در سطح جهان تبریک می گویم.روز پنجم دی ماه هم روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی است که همه چه مسئول و چه غیرمسئول باید بدانیم که دفع خطر محتمل عقلا واجب است پس لازم است به نکات پیشگیرانه قبل از وقوع رخدادهای طبیعی نیز توجه کنیم.

خطیب جمعه گچساران در ادامه بیان کرد:روز پنجم دیماه نیز سالروز تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی نامگذاری شده است و این روز را گرامی می داریم و برای این عزیزان هم آرزوی موفقیت و سلامتی داریم.روز سه شنبه نیز سوم جمادی الثانی شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهراسلام الله علیها  است و تشکر می کنم از همه عزیزانی که در این ایام مجالس عزاداری برپا داشته و دارند.

حجت الاسلام حجازی خاطرنشان کرد:در روز ششم دی ماه نیز شهید والامقامی از شهدای بزرگ تازه تفحص شده دفاع مقدس(شهید خوشنام) در شهرستان گچساران تشییع و خاکسپاری خواهند شد(دهستان لیشتر)و از همه اقشار مختلف مردم برای برگزاری هرچه باشکوه تر این آیین نیز دعوت می شود.

وی افزود:هفتم دی ماه  نیز سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی به فرمان حضرت امام(ره)است و نکته اینکه پیشنهاد تشکیل نهضت سوادآموزی نیز به پیشنهاد شهید گچسارانی "نوروز علی جلیل پور" بوده است و لازم است که شهداء را بیشتر بشناسیم و اگر از جایگاه ولایت به درست تبعیت کنیم قطعا دنیا و آخرت خوبی هم خواهیم داشت.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها