نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. آذر 1401 - 12:58
امام جمعه گچساران، ولایت را بالاترین نعمت های الهی دانست و گفت: دشمن همه امکانات خود را برای هدف قرار دادن اصل ولایت فقیه به کار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام سید امین الله حجازی، امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگازاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته گفت:هدف خلقت انسان این است که معرفت پیدا کند و به حقیقت  هم بندگی خداوند کند.همه مخلوقات عالم به نوعی مدیون و بدهکار به اهل بیت علیهم السلام خواهند بود و ائمه اطهار(ع) حق بزرگی برگردن مردم عالم دارند.

وی افزود:طی چند ماه گذشته دشمنان انسان و انسانیت و دشمنان عدالت و صداقت در برون کشور فتنه های زیادی علیه کشورمان طرح ریزی کردند و در فضای مجازی که افسارگسیخته است بدون رعایت منطق و شرف و ذره ای صداقت برای ملت و دولت ما اسباب زحمت شدند و برخی از جوان مان را فریب دادند.

خطیب جمعه گچساران ادامه داد:بیشتر از90درصد افراد دستگیر شده نسل جوان کشورمان بوده اند در حالی که طبق اظهارات خودشان بی خبر از پشت پرده این اقدامات  و فتنه های دشمن بوده اند،بنابراین جهاد تبیین بسیار لازم است چرا که تنها را مقابله با شیطنت های دشمنان است.

حجت الاسلام حجازی تصریح کرد:در این فتنه ها نیز هجمه های زیادی علیه جایگاه ولایت فقیه نقل شده است،این همه دروغ ، شایعه پراکنی و لجن پراکنی توسط رسانه های دشمنان برنامه ریزی و طرح ریزی می شود چرا که می دانند اساس و پایه مقاومت و ایستادگی ملت بزرگ ایران همین جایگاه رفیع ولایت فقیه است.

امام جمعه گچساران گفت:متاسفانه امروز کسانی دم از آزادی زن می زنند که برای حیوانات ارزش بیشتری نسبت به مقام زن قائل هستند و اساسا جهان غرب به زن به عنوان یک کالا و ابزار مصرفی به جهت تامین منافع خودشان نگاه می کند. پس این مدعیان دروغین با چه رویی از حقوق  زن و حقوق بشر حرف می زنند و اما آن مکتبی که برای زن حرمت و شخصیت قائل است حقیقتا مکتب تشیع و دین مبین اسلام ناب محمدی(ص) است.

وی افزود:مقام معظم رهبری با اشاره به  حدیثی از امام علی علیه السلام فرموده اند که خداوند انسان ها را حر و آزاد خلق کرده است و این نکته را بارها به مسئولین یادآوری کرده اند. بازهم فرمودند که خداوند مردم را حُر و آزاد خلق کرد و مردم بنده خداوند هستند و  رهبر معظم انقلاب برای آزادی ملت ایران و همه عالم به طور مداوم پیگیری و تلاش می کنند.

خطیب جمعه گچساران درادامه اظهار کرد:این روزها هم دشمن با توطئه های بی شمار خود هم اصل ولایت را  مورد هدف قرار داده و هم امنیت مردم را، البته دو نعمتی که معمولا کفران می شوند یکی نیز بحث امنیت است که نیروهای مسلح ،سربازان گمنام امام زمان(عج)، بسیجیان و... به طور شبانه روزی از دستاوردهای این مملکت صیانت  و پاسبانی می کنند.

حجت الاسلام حجازی بیان کرد:باید توجه داشت که بعد از هجمه به جایگاه ولایت فقیه،دشمن  نیز هجمه های شدیدی به نیروهای امنیتی کشورمان هم داشته است که می خواهد امنیت را از ملت بزرگ ایران اسلامی بگیرد با این وجود نیز حافظان امنیت خود نعمت به شمار می روند و باید هم مواظب فتنه های دشمن باشیم و هوشیارانه عمل کنیم.

امام جمعه گچساران گفت:امام سجاد علیه السلام در دعایی می فرمایند که دعا می کنیم که خداوند از خوف ظلم و فتنه انگیزی و تلخی و مرارتش نجات مان دهد و حلاوت و شیرینی امنیت را به عنایت کند.پس امنیت شیرین و لذت بخش است و امنیت آفرینی حافظان امنیت هم بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها