نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. آذر 1401 - 11:16
سرمربی تیم بسکتبال نفت و گاز گچساران گفت:با وجود اینکه تیم های قدرتمندی در رقابت های لیگ یک شرکت می کنند،اما گام هایمان را برای قهرمانی برمی داریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، بهرام رمضان، سرمربی تیم بسکتبال نفت و گاز گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص آخرین وضعیت این تیم گفت:امسال در لیگ یک بسکتبال کشورمان حضور داریم در حالی که 32تیم در هشت گروه چهار تیمی به رقابت ها می پردازند.

وی افزود: دور اول رقابت ها به صورت دوره ای (رفت و برگشت) خواهند بود که در پایان نیز از هر گروه دو تیم به مرحله بعد صعود می کنند،در این مرحله نیز 16تیم حضور دارند که رقابت ها حذفی و به صورت دو از سه میزبان و میهمان خواهد بود.

رمضان تصریح کرد:بنابراین قرار گرفتن در صدر جدول دور اول گروهی بسیار حایز اهمیت است که اگر در گروه خودمان اول شویم در دیدار های پلی آف و حذفی، اگر بازی به دیدار سومی هم کشیده شوم، از شرایط میزبانی بهره می بریم به طوری که از سه بازی دو میزبانی خواهیم داشت.

سرمربی تیم بسکتبال نفت و گاز گچساران ادامه داد:با این تفاسیر نزدیک به دوماه است که سخت در حال تمرین هستیم و شرایط تیم نسبتا خوب و رضایت بخش است، ترکیب بازیکنان تیم از بچه های استان هستند و خارج از استان هم یک بازیکن از بوشهر و دو بازیکن از اهواز در ترکیب قرار دارند.

وی در ادامه اظهارکرد:دیدارها از فردا چهارشنبه آغاز می شوند که میزبانی این دوره هم برعهده نفت وگاز گچساران است. بازی اول ما ساعت 18با رعد پدافند اهواز و بازی دوم پنجشنبه عصر با مهرام تهران و جمعه هم با تاکستان مصاف خواهیم کرد.

رمضان گفت:با این وجود تیم های قدرتمندی در این رقابت ها شرکت می کنند،هرچند گام هایمان را برای قهرمانی برمی داریم و برنامه داریم تا با تلاش و پشتکار بازیکنان و حمایت مسئولین نفت و گاز گچساران بتوانیم قهرمانی را بدست آوریم.البته همه تیم ها با هدف گذاری به این مسابقات آمده اند و تلاش می کنیم تا با شایستگی هرچه تمام تر به هدفمان دست پیدا کنیم.

گفتنی است رقابت های دور رفت لیگ یک بسکتبال کشور با حضور تیم های  نفت وگاز گچساران، مهرام، رعد پدافند هوایی خوزستان و پارس خودرو پیشتاز مهر تاکستان  از  23آذرماه تا  25آذرماه جاری در گچساران برگزار می شود.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها