نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. آذر 1401 - 13:39
رفع مشکلات محله سادات گچساران نیازمند همکاری و مساعدت همه مسئولین چه در حوزه مدیریت شهری و چه در حوزه مدیریت اجرایی است، چرا که دود عدم رفع این مشکلات تنها به چشم مردم این منطقه خواهد رفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،این روزها شاید آسفالت کوچه ها و خیابان ها به عنوان یک مطالبه پیش پا افتاده به نظر برسد اما می توان اینگونه برداشت کرد که در برخی مناطق شهری به نوعی به عنوان یکی از مهمترین مطالبان شهروندان نام برده می شود،اگر چاله ها و دست اندازهایی که براثر تخریب و فرسودگی آسفالت معابر ایجاد شده تردد خودروها را هر روز سخت تر کرده و اسباب نگرانی شهروندان را رقم زده است.

بنابراین اجرای ناهماهنگ پروژه ها و نیز ایجاد حفاری و خاکبرداری در کوچه، خیابان، معابر عمومی و پس از آن پر کردن نامناسب آن ها و...، بسیاری از شهروندان گچسارانی را نگران کرده و باز هم گلایه هایی را متوجه مسئولین ساخته است.

با این وجود نیز شهروندان انتهای خیابان مدرس شرقی در "محله سادات" تاکنون با تمام وجودشان سعه صدر نشان داده اند، اما متاسفانه بهانه های واهی و عدم آسفالت خیابانی که عمرش به 40سال هم ختم شده ، موجبات اعتراض و نارضایتی شان را بدنبال داشته است.

یکی از شهروندان این محله می گوید:از اول انقلاب تاکنون در این نقطه از شهر سکونت دارم و درست به یاد دارم این خیابان فقط یکبار آسفالت شده و بعد از آن هر چه تلاش کردیم که مجددا آسفالت شود اما از سوی مسئولان هیچ دلسوزی ندیدیم.

 وی می افزاد:البته عمرمان تلف شد و عاقبت آسفالت و بهسازی این خیابان را هم ندیدیم،حقیقتا تا کی باید این مشکلات کوچک را تحمل کنیم و اصلا کی قرار است این مشکلات هم مرتفع شوند؟.

دیگری هم ادامه می دهد:در طول این سال ها پای مسئولین مختلفی را به این خیابان بازکردیم و هرکدام هم وعده ای سرخرمن دادند و رفتند،باورکنید طول این خیابان به 200متر هم نمی رسد اما در تعجبم چرا کسی توجهی هم نمی کند!.

شهروند دیگری هم می گوید:40سال پیش گفتند که قرار است تغییرات جدیدی در این نقطه از شهر ایجاد شود و یک مسیر کمربندی از خیابان شهید کیامرثی و بافت فرسوده ادامه یابد و از انتهای خیابان مدرس شرقی با احداث یک پل به محله رادک وصل شود، اما همچنان بعد از گذشت این همه سال چشم انتظار این حرکت مسئولین هستیم.

وی می افزاید:حقیقتا مسئولین اینقدر با اقداماتش ما را شرمنده خودشان کرده اند که دیگر نمی توانستیم از آنها درخواست دیگری داشته باشیم!!!. به ناچار هم در حرکتی خودجوش با خاک چاله ها و فرورفتگی های قسمتی از این خیابان را پر کردیم تا حداقل هم کمی خودمان را امیدوار به آینده نگه داریم.

یکی دیگر از ساکنین این منطقه گفت:تاکنون مکاتبات بسیاری با مسئولین اسبق،سابق و کنونی شهرستان اهم از نمایندگان،فرمانداران،شهرداران و...انجام داده ایم اما این وضعیت هم تغییری نکرده است و به نظر می رسد مسئولین چندان رغبتی برای حل این مشکل ندارند و دلیلش را هم نمی دانیم.مشخص هم نشد گلایه هایمان را باید کجا فریاد بزنیم!!!؟.

به هر حال با توجه به اظهارات مطرح شده در خصوص مشکلات انتهای خیابان مدرس شرقی در محله سادات گچساران رفع این مشکلات نیازمند همکاری و مساعدت همه مسئولین چه در حوزه مدیریت شهری و چه در حوزه مدیریت اجرایی است، چرا که دود عدم رفع این مشکلات تنها به چشم مردم این منطقه محروم خواهد رفت.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها