نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. آذر 1401 - 10:41
شکست های پی درپی تیم نفت و گاز گچساران در رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور، زنگ خطری برای ورزش کهگیلویه و بویراحمد است که اگر به موقع به آن توجه نشود خسارت‌های زیادی را بدنبال خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،هفته نهم از سی و ششمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال روز گذشته به پایان رسید و بازهم شکستی دیگر در کارنامه نفت وگاز گچساران به ثبت رسید.

در مهم‌ترین دیدار از رقابت های لیگ برتر هندبال، تیم نفت و گاز گچساران میزبان تیم شهید شاملی کازرون (نیروی زمینی)بود که در نهایت این دیدار با نتیجه ۳۸ بر ۳۰ به سود تیم میهمان به اتمام رسید. در حالی که تیم نیروی زمینی با تفاضل گل کمتر نسبت به فولاد مبارکه اصفهان در جایگاه دوم جدول رده‌بندی این رقابت ها قرار دارد.

هرچند در طرف مقابل نفتی‌های گچساران نیز در هفته هشتم در یک نبرد سخت نیز مغلوب "گیتی پسند اصفهان" شده بودند.اگرچه نفت و گاز گچساران تا اینجای فصل با ۴ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد و برای فرار از قعر جدول باید در ادامه لیگ نیز همت خود را به کار گیرد تا با کسب حداقل امتیازهای لازم از قعر جدول فاصله بگیرد.

این در حالی است که هندبال نفت وگاز گچساران تنها تیم لیگ برتری در استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می رود با این وجود متولیان امر در ورزش صنعت نفت تا آنجایی که می توانند حمایت کرده اند اما این تیم حمایت بیشتری چه از طرف مسئولان ورزشی و چه از طرف مسئولان غیر ورزشی برای ادامه رقابت ها و بازگشت به روزهای اوج گذشته را انتظار می کشد.

همیشه شور و شوق عجیبی در سالن برگزاری مسابقات هندبال نفت و گاز گچساران از سوی هواداران فهیم گچساران را سال های سال شاهد بوده ایم و اما جایگاه تیم هندبال در قعر جدول لیگ برتر قطعا موجی از اندوه و ناراحتی در میان هوادران را در پی خواهد داشت.

با این حال اگر دیدارهای هندبال برای نفتی های گچساران با شکست های پی درپی دنبال شود درنتیجه هم انگیزه جوانان گچسارانی که سال ها برای موفقیت ورزش شهرستان تلاش کرده اند از بین خواهد رفت و حتی بازیکنان تیم نفت و گاز گچساران در پایان فصل نیز به تیم های دیگر در لیگ برتر و شهرستان های دیگر  عزیمت خواهند کرد، هرچه در دوره های گذشته نیز شاهد این اتفاق تلخ هم بوده ایم.

مضاف بر این مشکلات نیز استعدادهای ناب هندبال شهرستان رو به نابودی و فراموشی خواهند گذاشت.اما باید دید برنامه متولیان امر ورزش قهرمانی در شرکت نفت وگاز گچساران برای ادامه رقابت ها چه خواهد بود،تا این تیم بازهم با آمادگی بیشتری به صحنه رقابت ها حاضر شود.

گفتنی است سی و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان بر خلاف سال قبل به صورت دوره‌ای (رفت و برگشت) برگزار خواهد شد.نفت و گاز گچساران، سپاهان نوین اصفهان، پیکان سبزوار، زاگرس اسلام آباد غرب، صنعت مس کرمان، نخلستان دشتستان، رعد پدافند، فولاد سپاهان اصفهان، زغال سنگ طبس، پرواز هوانیروز اصفهان، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و گیتی پسند اصفهان ۱۲ تیم حاضر در لیگ برتر را تشکیل می دهند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها