نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. آذر 1401 - 13:12
یادواره" شهدای شاهچراغ" برگزار شد؛
مسابقات فوتسال «جام ادارات» درگچساران+تصاویر
مسابقات فوتسال جام ادارات (یادواره شهدای شاهچراغ ) گچساران ، با قهرمانی تیم شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، مسابقات فوتسال "جام ادارات" یادواره شهدای شاهچراغ گچساران، با قهرمانی تیم شبکه بهداشت و درمان  این شهرستان به پایان رسید.

در شب پایانی این رقابت ها و در بازی فینال تیم های ادارات شبکه بهداشت و درمان و آموزش و پروش این شهرستان به مصاف هم رفتند که این دیدار جذاب و حساس با برتری تیم شبکه بهداشت به پایان رسید تا این تیم به مقام قهرمانی این رقابت ها دست پیدا کند.

در بازی پایانی که در حضور تعدادی از مسئولین برگزار شد، دو تیم در یک رقابت نفس گیر تا لحظه پایانی دست از تلاش برنداشتند تا در پایان این بازی مهیج تیم شبکه بهداشت و درمان گچساران با غلبه 3 بر 1 بر تیم آموزش و پروش، به عنوان قهرمان این دوره از مسابقات شناخته شد.

همچنین در دیدار رده بندی این دوره از مسابقات تیم پتروشیمی گچساران با پیروزی مقابل تیم آتش نشانی شهرداری دوگنبدان به عنوان سومی این رقابت ها دست یافت.

این دوره از مسابقات با حضور11تیم از ادارات  شهرستان به صورت دوره ای برگزار شد و همه تیم ها شرکت کننده با آمادگی و توان بدنی خوبی در این دوره به رقابت پرداختند.

در اختتامیه فوتسال جام ادارات گچساران که با حضور جمعی از مسئولین، در سالن ورزشی "زاگرس" این شهرستان برگزار شد؛ از تیم های برتر، داوران و عوامل اجرایی این دوره از مسابقات تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است این دوره از مسابقات به همت حوزه مقاومت بسیج ادارات گچساران ،اداره ورزش و جوانان شهرستان، هیات فوتبال و هیات ورزش های همگانی شهرستان برگزار شد.

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها