نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. آبان 1401 - 19:24
نمایشگاه کتاب گچساران به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی با عرضه یک هزار عنوان کتاب، در محل زیرگذر این شهرستان برپا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،اورنگ نارکی، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران در این خصوص گفت: نمایشگاه کتاب گچساران(آینده روشن) به مدت یک ماه دائر خواهد بود، که در این نمایشگاه نیز یک هزار عنوان کتاب در قالب سه هزار جلد از معتبرترین انتشارات کشور از 10درصد تا 50 درصد تخفیف در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی افزود:نمایشگاه کتاب گچساران با موضوعات مذهبی، علوم قرآنی، روانشناسی، پزشکی، شعر، کودک و نوجوان، تاریخی، رمان، ادبیات، کسب و کار، فلسفه، اطلاعات عمومی و... است و علاقمندان به کتاب می توانند همه روزه ازساعت 9صبح الی 21شب از این نمایشگاه در محل زیرگذر گچساران(ایستگاه کارکنان دولت) دیدن کنند.

نارکی در ادامه تصریح کرد:تلاش مجموعه همکاران در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز  نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان، برگزاری نمایشگاهی با به روزترین کتاب‌ها از معتبرترین انتشارات کشور بوده هرچند امیدواریم این نمایشگاه کتاب هم مورد استقبال و بهره برداری همشهریان عزیز قرار گیرد.

گفتنی است در حاشیه آیین افتتاح این نمایشگاه نیز هدیه ای(کتاب) به رسم یادبود از طرف مسئول نمایشگاه به فرماندار گچساران تقدیم شد.

تصاویری از افتتاح این نمایشگاه با حضور فرماندار و برخی دیگر از مسئولین گچساران را شاهد باشید.

 

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها