نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. آبان 1401 - 20:39
نمایشگاه " اسوه " با نمایش بخشی از اقدامات و دستاوردهای پایگاه های مقاومت کهگیلویه و بویراحمد در قالب 44 غرفه عصر امروز در کانون جوانان بسیج گچساران با حضور جمعی از مسئولین گشایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، نمایشگاه دستاوردهای پایگاه های اسوه کهگیلویه و بویراحمد با هدف انتقال تجربه بین رده‌های بسیج در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، تعلیم و تربیت، اقتصاد مقاومتی، فضای مجازی، تولید دانش بنیان،خدمات رسانی در طی یک سال گذشته برپا شده که شامل معرفی دستاوردهای فناورانه، کارآفرینی و اشتغالزایی، اختراعات و ابتکارات بسیجیان استان است که  از ساعت ۹ صبح تا ۲۱ شب به مدت سه روز (تا سیزدهم آبانماه جاری) برای بازدید عموم مردم برقرار است.

سرهنگ سید حمزه محقق زاده، فرمانده سپاه ناحیه گچساران در این خصوص گفت:باید توجه کرد که  نقش  بسیج در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی بی بدیل و ماندگار بوده است به گونه ای که بسیج در دوران دفاع مقدس، بازسازی پس از جنگ، محرومیت زدایی، رشد علمی، مباحث امنیتی و دیگر عرصه ها نیز اقدامات و خدمات بزرگی به مردم انجام داده و امروز هر کجا که کاری بر زمین بماند ،بسیج با شایستگی هرچه تمامتر ورود می‌کند.

وی افزود:بنابراین کمک به توسعه و ارتقاء کارآمدی جمهوری اسلامی ایران در عرصه های اقتصادی، سازندگی، علمی، فناوری، مدیریتی و همچنین حفظ و گسترش فضای ارزشی جامعه از جمله  اهداف و رسالت های نیروی مقاومت بسیج است که در نتیجه فراهم کردن زمینه های لازم برای ارتقای سطح کیفی فعالیت های پایگاه مقاومت بسیج و معرفی الگو های برتر در این خصوص نیز بسیار حائز اهمیت است.

سرهنگ محقق زاده ادامه داد:از این رو در نمایشگاه پایگاه های اسوه بسیج استان غرفه های مربوط به اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی، سازندگی، فضای مجازی، بسیج جامعه پزشکی، بسیج علمی پژوهشی و... حضور دارند که هدف اصلی برپایی چنین نمایشگاهی علاوه بر انتقال تجربه، ایجاد شور و نشاط و اشتیاق در بین بسیجیان برای خدمت بیشتر به مردم و تبیین ارزش‌های اسلامی خواهد بود.

ادامه نیز تصاویری از این نمایشگاه را شاهد باشید.

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها