نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. آبان 1401 - 7:34
یدالله مرادی:امروز روز آزمون وفاداری و صداقت است و فردا روز صدور کارنامه و در این جنایت دشمنان عنود و خون ریز که به جان مردم بیگناه افتاده سکوت و انفعال بر همه تمام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، یدالله مرادی، تحلیلگر مسائل سیاسی در مطلبی درخصوص حادثه تروریستی شاهچراغ نوشت: سکوت در برابر جنایت یعنی شراکت در هیاهوی 40 روز اخیر. بنام مطالبه ملت و با عنوان حمایت از بانوان و جوانان جنایات متعدد در شهرهای کشور پدید آمد و روش شورش ، اغتشاش ، تخریب ، حتی ترور و کشتار در سایه سکوت خواص، ژست انتقاد و ظاهر درخواست مطالبات و مشکلات اقتصادی را با حمایت آشکار رژیم جعلی اسرائیل، دلارهای نفتی سعودی، مدیریت سیا و اینتلجنت سرویس کفتار پیر و رسانه و تحریم های اتحادیه اروپا هم آتش زدند و هم کشتند، غارت نمودند و هم ویرانی به بار آفریدند تا مردم را منفعل و اعتماد به کارائی نظام را از بین ببرند.

 و حال جنایت از نوع ضد بشری در حرم شاهچراغ شیراز در حرکتی کور و تروریستی 15 نفر را به شهادت رساندند و 21 نفر را مجروح تا انتقام حضور پرشور مردم در محکومیت اغتشاش و  اغتشاشگران را بگیرند.

اگرچه در این جنایت دشمنان عنود و خون ریز که به جان مردم بیگناه افتاده سکوت و انفعال بر همه تمام شد، چند پهلو حرف زدن،  اتخاذ مواضع مبهم و عدم شفافیت در محکومیت و حتی اعلام طرد و تنفر از جنایتکاران نه قابل بخشش و اغماض است و نه جای تفسیر و تاویل دارد، فقط و فقط حمایت و همراهی و رضایتمندی از اقدامات ضد انسانی است و شراکت در توطئه و نفاق و فتنه.   

اما سخنی با مولوی عبدالحمید که حرف از مظلومیت می زند و با دعاهای بین نماز جمعه اش آتش کینه ورزی کاشت و از آدمکشان و تخریب گرایان حمایت نمود تا فضا به سوی شیعه کشی و نزاع تاریخی استعمار ساخته تسنن و تشیع کشیده شود و بنام انتقام زوار سومین حرم اهلبیت در خون غلتان شوند،  آقای عبدالحمید این جمعه برای کی و چی دست به آسمان بلند می نمائید!؟ آیا این حرکت کور علیه مردم بی دفاع هم اختناق است یا رعب و وحشت برای استقرار استبداد و تشکیل ایرانستان؟.

آهای مدعیان روشنفکری، علمای به قول خودتان نواندیش، سیاسیون صحنه قدرت و مناصب ،  تریبون داران 40 سال اخیر، خط امامی ها،  ذوب شدگان در ولایت، یادگاران امام و سرداران پرنعمت، نمایندگان و روسای ادوار  و... باز هم سکوت و سکون؟!؟ شعار جانم فدای ایران به کجا رفت؟  جانم فدای رهبر برای چه موقع بود؟ ناطق ها، باهنرها، بهاری ها، خاتمی و هاشمی ها، لاریجانی ها، دانشجوی خط امام و مستقل،  حوزه های علمیه و.. امروز روز آزمون وفاداری و صداقت است و فردا روز صدور کارنامه.    

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها