نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
1. آبان 1401 - 19:36
هفته سوم لیگ برتر هندبال مردان:
شکست نفتی های گچساران مقابل رعد پدافند البرز
تیم نفت وگاز گچساران در چارچوب رقابت های هفته سوم لیگ برتر هندبال کشور ، مقابل رعد پدافند البرز شکست خورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، هفته سوم از دور رفت سی و پنجمین دوره لیگ برتر هندبال مردان ایران با حضور ۱۲ تیم، عصر امروز یکم آبان ماه جاری دنبال شد.

در یکی از دیدارهای امروز نیز دو تیم "نفت و گاز گچساران" و "رعد پدافند البرز" در مجموعه ورزشی انقلاب کرج به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه 30 بر 29 به سود تیم میزبان(رعد پدافند البرز) به پایان رسید.

هرچند تیم هندبال مردان نفت و گاز گچساران در هفته اول این رقابت ها نیز مقابل پرواز هوانیروز اصفهان به برتری 28 بر 25 رسیده بود و در هفته دوم این رقابت ها نیز با نتیجه 39 بر20 مقابل تیم قدرتمند فولاد سپاهان اصفهان نیز مغلوب شد.

با این وجود نفت و گاز گچساران با بازیکنان جوان، بومی و با انگیزه در این رقابت ها حضور یافته است که احتمال هم می رود در آینده هندبال کشورمان به بازیکنان بزرگی تبدیل شوند.

گفتنی است سی و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان بر خلاف سال قبل به صورت دوره‌ای (رفت و برگشت) برگزار خواهد شد.نفت و گاز گچساران، سپاهان نوین اصفهان، پیکان سبزوار، زاگرس اسلام آباد غرب، صنعت مس کرمان، نخلستان دشتستان، رعد پدافند، فولاد سپاهان اصفهان، زغال سنگ طبس، پرواز هوانیروز اصفهان، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و گیتی پسند اصفهان ۱۲ تیم حاضر در لیگ برتر را تشکیل می دهند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها