نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. مهر 1401 - 16:28
این مسابقات که با حضور 16 تیم از سراسر کشور در یزد برگزار می شود که تعداد 200 نفر از استعدادهای هاکی چمنی حضور دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، مسابقات المپیاد استعدادهای برتر رشته "هاکی چمنی" پسران زیر 16 سال کشور یادواره شهید "محمدعلی محمدباقری فرشباف "به میزبانی یزد از 25 تا 30 مهر ماه برگزار می شود.

در این مسابقات که با حضور 16 تیم از 16 استان کشور برگزار خواهد شد ، تعداد 200 نفر از استعدادهای هاکی چمنی حضور دارند. کهکیلویه و بویراحمد ،آذربایجان شرقی و غربی ، اردبیل ،البرز،تهران ، زنجان، سمنان ،فارس ، قم ،کردستان ،کرمانشاه ، گلستان ، لرستان ، مازندران و مرکزی استان های شرکت کننده در این مسابقات هستند.

حامد سیناء،سرپرست هیئت هاکی گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در این خصوص گفت: تیم هاکی چمنی پسران گچساران به نمایندگی از استان کهگیلویه و بویراحمد در  این رقابت ها حضور دارد.

وی افزود:این مسابقات با شرکت ۱۶ تیم در ۴ گروه به میزبانی یزد برگزار می شود که تیم هاکی کهگلویه و بویراحمد (گچساران) در گروه ۴ در کنار تیم های اردبیل ، مرکزی و کردستان قرار گرفت که در ادامه با صدرنشینی در گروه خود به مرحله بعدی مسابقات صعود کرد.

سیناء ادامه داد:مسابقات از سطح کیفی بالایی برخورار است و تیم های بسیار خوبی هم روانه این مسابقات شده اند،هرچند تلاش داریم که با بهترین نتیجه این رقابت ها را به پایان برسانیم.

سرپرست هیئت هاکی گچساران گفت:ترکیب تیم پسران هاکی کهگلویه و بویراحمد در این مسابقات را ابوالفضل قرقانی، آروین بشارت،مهران آهنگ، ماهان فرشادیان، ارسلان کاویانی، محمدرضا بازرسان، امیرحسین مؤمنی نژاد، امیرحسین قرقانی، محمدعلی قرخلو و علی عباس پور تشکیل می دهند که "نیما حیدری" به عنوان سرمربی و "انوش رحیم زاده" نیز به عنوان مربی در این تیم حضور دارند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت