نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. مهر 1401 - 9:52
نفت و گاز گچساران بر خلاف دو فصل گذشته که حرف زیادی برای گفتن نداشت این فصل با "داریوش یزدی" شرایط متفاوتی را تجربه می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،روز گذشته دیدار دو تیم آریو اسلامشهر تهران و نفت و گاز گچساران  در ورزشگاه امام خمینی(ره) اسلامشهر برگزار شد تا دو تیم بالای جدولی به دنبال کسب سه امتیاز بازی باشند.تیم تازه لیگ دویی شده آریو اسلامشهر که با حمایت اسپانسر مالی قوی راهی لیگ دسته دوم شده در اولین تجربه حضور خود در دو دیدار ابتدایی چهار امتیاز کسب کرده بود که آمار قابل قبولی برای این تیم‌ محسوب می‌شود.

اما در طرف مقابل نفت و گاز گچساران بر خلاف دو فصل گذشته که حرف زیادی برای گفتن نداشته این فصل با "داریوش یزدی" باتجربه شرایط متفاوتی را تجربه می کند،نفتی ها در دو هفته ابتدایی با به ثمر رساندن شش گل و تنها یک‌گل خورده در صدر جدول گروه دوم جای گرفتند و در این دیدار نیز به دنبال ادامه این روند خود بودند.

بنابراین تیم فوتبال نفت و گاز گچساران توانست سومین پیروزی پیاپی خود را در شروع رقابت های فصل جدید لیگ دسته دو فوتبال کشور بدست بیاورد، با این حال نیز نفتی های با انگیزه در ادامه بازی های پر گل و نمایش های درخشان خود تیم "آریو اسلامشهر" را در خانه با نتیجه دو بر صفر شکست دادند.

گلهای تیم نفت گچساران در این دیدار را "یاسر چکاره" و "امید علیپور" به ثمر رساندند.در این دیدار در شرایطی که نفتی ها نیمه نخست را با گل یاسر چکاره برنده به رختکن رفتند .در نیمه دوم ، هافبک نفتی ها "عارف غلامپور" با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد و در ادامه بازیکنان نفت وگاز توانستند گل دوم را هم توسط "امید علیپور" به ثمر برسانند تا با برتری دو گل ، کار میزبان خود را تمام کنند.

با این وجود نیز "امیر مقداد مالکی" دروازبان طلایی پوشان نفت وگاز گچساران توانست در این دیدار پنالتی‌ بازیکن حریف را مهار کند تا بتواند در این دیدار کلین شیت کند.شاگردان داریوش یزدی در سومین بازی خود در فصل جدید ، سومین پیروزی خود را کسب کردند و با شایستگی با 9 امتیاز و تفاضل گل مثبت 6 به صدر جدول تکیه زده اند.

تیم نفت و گاز گچساران در این سه بازی با نمایش های هجومی و یک دست خود توانسته هفت بار دروازه حریفان را باز کند و تنها یک گل خورده دارد و این تیم هماهنگ و جوان نوید روزهای درخشان تری در ادامه رقابت‌های امسال را می دهد.

از دیگر نکات قابل توجه یاران فصل جدید نفت گچساران نمایش فوق العاده بازیکنان بومی این تیم بوده که 6 گل این تیم را بازیکنان بومی این تیم به ثمر رسانده اند.همچنین کسب دو پیروزی از هر دو بازی خارج از خانه در شروع فصل ، بیانگر جدیدت و تلاش وصف ناپذیر نفتی ها در تمامی بازی های این فصل دارد.

هرچند در گروه الف لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم های ماشین سازی تبریز،فولادنوین اهواز،شهید اورکی اسلامشهر،نودارومیه،مس سونگون،اسپاد الوند تهران،سپیدرود رشت،اترک بجنورد،ایمان سبز شیراز،پاس همدان، بعثت کرمانشاه، فولاد هرمزگان، پانیک تالش و ویستا توربین تهران  قرار دارند .

همچنین در گروه ب تیم های  نفت و گاز گچساران،شاهین شهرداری بوشهر، شهرداری بندرعباس، شهید قندی یزد، شهدای رزکان کرج، شهرداری ماهشهر، نیروی زمینی تهران، شهدای بابلسر،مس نوین کرمان، شهرداری نوشهر، شهرداری بم، آریو اسلامشهر، داماشیان رشت، پیام توس مشهد قرار دارند.

گفتنی است تیم نفت و گاز گچساران در هفته چهارم این رقابت‌ها در روز جمعه 29 مهرماه در ورزشگاه شهدای نفت گچساران میزبان تیم کیان سام بابل است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها