نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. مهر 1401 - 6:47
رئیس تبلیغات اسلامی گچساران گفت:فتنه جدید بسیار پیچیده بوده و ملت بزرگ ایران با بصیرت مثال زدنی اش بازهم این نقشه شوم دشمن را نقش برآب کرده و در هم خواهد شکست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام هادی خادمی،رئیس تبلیغات اسلامی گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی؛ در خصوص ابعاد فتنه جدید دشمن گفت:باید توجه کرد که از دلایل اصلی فتنه های دشمن  دستاوردها و توفیقات انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف بوده است، امروز جمهوری اسلامی ایران توانسته اقتدار،عزت و عظمت واقعی خود را به جهانیان به اثبات برساند و این مسئله نیز اوج عصبانیت دشمنان را به همراه داشته است.

وی افزود:بنابراین آنچه حائز اهمیت است اینکه فتنه جدید بسیار پیچیده بوده و ملت بزرگ ایران با بصیرت مثال زدنی شان بازهم این نقشه شوم دشمن را نقش برآب کرده و در هم خواهند شکست، اگرچه نظام سلطه هیچگاه دست از توطئه علیه ملت ایران دست نخواهد کشید.

حجت الاسلام خادمی ادامه داد: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی فتنه های مختلفی را علیه کشورمان طرح ریزی کرده اند،و امروز هم دشمنان اهدف دیگری را دنبال می کند و آن تضعیف از درون و تهاجم از برون است اما این فتنه ها هم در نهایت چیزی جز خواری و ذلت برای دشمنان این مرزو بوم باقی نخواهد گذاشت.

رئیس تبلیغات اسلامی گچساران تصریح کرد:البته در فتنه اخیز دشمن(مهسا امینی)همه شاهد بودیم که دشمن با استفاده از فضای ولنگار مجازی بود که توانست با القای شبهات،شایعه سازی، شایعه پراکنی، دروغگویی، سیاهنمایی و ...اغتشاشات خیابانی را سازماندهی و درادامه هم نوجوان و جوانان ما را به خیابان ها بکشانند.

وی افزود:بنابراین بی توجهی برخی مسئولین و متولیان امر در فضای مجازی و نیز غفلت از جهاد تبیین موجب شد تا بسیاری از نسل جوان ما هم فریب بخورند و ابزار دست دشمن برای ایجاد ناآرامی ها در کشورمان شوند.

 حجت الاسلام خادمی گفت:آنچه که مسلم است کار دشمن، دشمنی کردن است با این حال با کشاندن پای زنان، سلبریتی ها، ورزشکاران و قومیت های مختلف آنهم به بهانه های مختلف فتنه ای جدیدی برای ضربه زدن به ساختارهای جمهوری اسلامی طراحی کردند که قطعا این فتنه هم با ولایتمداری مردم بصیر ایران اسلامی ناکام خواهد ماند.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها