نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. مهر 1401 - 13:53
داور فوتبال کشورمان گفت:امروز ایران اسلامی با تجربه‌ای بیش ‌از چهاردهه سربلند و استوار در برابر هرگونه فتنه ای از دشمن ایستاده‌ است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،محمد راهی،داور لیگ برتر فوتبال کشورمان در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص ابعاد فتنه جدید در کشورمان گفت:ببینید دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی به طور شبانه روز برنامه‌ریزی و توطئه می‌کنند تا مانع پیشرفت و توسعه کشورمان شوند،اگرچه جایگاه نظام سلطه به موازات بیداری ملت های آزاده دنیا درحال افول است که در این صورت می خواهد به بهانه حقوق بشر، راه اندازی جنگ سخت، تبلیغات رسانه ای، ترور و اغتشاش و دیگر روش های غیرانسانی به خیال خام خود به اهدافش برسد.

وی افزود:بنابراین در بحث فتنه جدید نیز استکبار جهانی از مدت ها پیش طرح اغتشاشات را دورن کشورمان برنامه ریزی کرده که با کمک گروه های تروریستی، منافقین و برخی جیره خواران داخلی   به دنبال پیاده سازی این توطئه بودند اگرچه دشمن با استفاده ابزاری از برخی سلبریتی ها و ورزشکاران به نوعی این آشوب ها را نیز سازماندهی کرد.

راهی تصریح کرد:البته باید توجه کرد که موضوع اغتشاشات اولین باری هم نیست که دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی علیه کشورمان طراحی می‌کنند که هر بار هم با بصیرت و هوشیاری مردم شکست خورده است، امروز ایران اسلامی با تجربه‌ای بیش ‌از چهاردهه سربلند و استوار در برابر هرگونه فتنه ای از دشمن هم ایستاده‌ است.

داور لیگ برتر فوتبال کشورمان ادامه داد:متاسفانه در فتنه اخیر عده‌ای از مسئولین، سلبریتی ها، ورزشکاران و حتی برخی نوجوانان و جوانان در زمین دشمن بازی کرده و به نوعی هم فریب خودند که باید هم اعتراف کنیم که در جهاد تبیین آنگونه که بایستی کار کنیم ،کار نکردیم و اتفافات اخیر ناشی از عدم موفقیت در جهاد تبیین است.

وی افزود:امروز رهبر معظم انقلاب از نظام  اسلامی با حکمت دیده بانی می کنند و هر زمانی که غلطی از دشمن سربزند حضرت آقا هم آن توطئه را با روشنگری خنثی می کنند، امروز ملت بزرگ ایران اسلامی می دانند که اگر امنیت کشورمان به خطر بیافتد درنتیجه عزت و شرف ما هم در خطر خواهد افتاد.

راهی درادامه اظهارکرد:از این رو جانفشانی ها و فداکاری های مدافعان امنیت برهیچ کسی هم پوشیده نیست و ملت بزرگ ایران اسلامی همچنان با درایت و بصیرت در برابر بحران ها و فتنه انگیزی دشمنان ایستاده است چرا که آینده ای روش پیش روی جمهوری اسلامی قرار گرفته و دشمنان هم خواب تجزیه ایران اسلامی را به گور خواهند برد.

داور لیگ برتر فوتبال کشورمان  در پایان هم گفت: قطعا نقشه شوم دشمن برای براندازی و ایجاد اغتشاش در کشور همچون گذشته با شکست مواجه خواهد شد، با این حال امنیت و ولایت خط قرمز ملت خداجوی ایران اسلامی است و هرجریان،گروه و کسانی که با همراهی دشمن بخواهند به چنین فتنه هایی در کشورمان دامن بزنند از سوی مردم نیز برخورد قاطع خواهد شد.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها