نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. مهر 1401 - 21:16
فعال سیاسی گچساران گفت: نباید انتظار داشت با پایان یافتن هر ناآرامی، پرونده دشمنی ها بسته شود پس کشور باید مسیر خود را طبق برنامه های ترسیمی توسعه طی نماید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، مصطفی جوزانی،فعال سیاسی گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص ابعاد فتنه جدید دشمن گفت:ببینید در این دهه اخیر با توجه به فشارهایی که در حوزه اقتصاد و مشکلات معیشتی بوجود آمده و زندگی مردم را تحت شعاع قرار داده است هر اتفاق بزرگ و کوچکی در کشور با توجه به گستردگی فضای مجازی اسم رمز آشوب‌ها در کشور می شود.

وی افزود:اگر بحث مطالبه اصلاح برخی ساختارها و مشکلاتی مانند تورم، گرانی و بیکاری را کناری بگذاریم و در جای خودش برای بهبود آن چاره ای اندیشیده شود.امروز در ادامه برنامه بلند مدتی که از گذشته کلید خورده است نقشه فروپاشی از درون و کودتای سخت و نرم در هر شکل و شمایلی ادامه خواهد داشت یک روز حوادثی مانند فوت غم انگیز هموطنی کرد زبان بهانه ای می شود تا رمز آشوبی که هر چند وقت یکبار کشور را دچار هزینه میکند، گردد و روزی دیگر با سناریویی دیگر!

جوزانی ادامه داد:بنابراین رمز آشوبی که از سال ۸۸ تا به امروز به دلایل مختلف ادامه داشته تا این آتش زیر خاکستر روشن بماند.اگرچه نا امیدی از تحریم های همه جانبه بر ضد کشور بعد از سرخوردگی از  اقدام نظامی، جریانات سیاسی اپوزیسیون را از سلطنت طلبان گرفته تا کومله و مجاهدین و سلبریتی هایی که تحلیلی در شناختن مسائل ندارند با پشتیبانی کشورهای غربی و آمریکا را وادار کرده تا از راه آشوب های فصلی با هر بهانه ای کشور را با چالش اغتشاش از درون روبرو کنند.

فعال سیاسی گچساران تصریح کرد:هر چند خوی دشمنی این گروه ها با نظام پایان یافتنی نخواهد بود اما می توان با برخی مدیریت‌های اساسی به اصطلاح  سوژه را از دست این جماعت گرفت و یا به اصطلاح طعمه  آماده ای در اختیار این لاشخورها قرار نداد!.

وی افزود:به عنوان مثال با توجه به تاکید رئیس جمهور که می توان برخی سیاست ها را در اجرای قانون تغییر داد در قضیه ورود بانوان به ورزشگاه ها جز این بود که قهرمان های پوشالی به اسم مصی علی‌نژاد و ووریا غفوری نیزبوجود آمدند!؟ وگرنه از چند سال گذشته تا به امروز چه دلیلی داشت تا از این موضوعی که به راحتی می‌شد مدیریت شود چالشی بزرگ را به ورزش کشور تحمیل نمود!؟.

جوزانی گفت:در بین روسای جمهور، اعتقاد بر این است که جناب آقای رئیسی نیت شان هم بر حل بی حاشیه مشکلات داخلی و خارجی کشور است اما باید پذیرفت با توجه به عمر چهل  و سه ساله نظام و تحمیل جنگ، تحریم و فشارهای همه جانبه اقتصادی و ایجاد ناآرامی در داخل باید روز به روز بر سرعت حل مسائل نیزافزوده شود.

فعال سیاسی گچساران در پایان گفت:بنابراین نباید انتظار داشت با پایان یافتن هر ناآرامی، پرونده دشمنی ها بسته شود پس کشور باید مسیر خود را طبق برنامه های ترسیمی توسعه طی نماید.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها