نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. مهر 1401 - 13:06
حجت الاسلام حجازی گفت:افرادی درون کشور با دشمن همراهی کردند که انتظار داریم دستگاه قضایی به میدان بیاید و هر کسی را علیه ارزش های ملت اقدامی می کند، سرجایش بنشاند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام سید امین الله حجازی ،امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته گفت:هفته گردشگری را به همه خدمتگزاران این عرصه تبریک عرض می کنم و این نکته هم از باب تذکر عرض می کنم که میراث را در واقع میراث بدانیم در حالی که میراث این ملت فرهیخته رقص و ولنگاری نیست و میراث این سرزمین علم، دین و شرف است که باید صیانت شود.

وی افزود:از دوم مهرماه تا 12مهرماه دهه وقف است که همه به واقفین و هم خدمتگزاران این عرصه تبریک عرض می کنم .بنابراین عزیزان تلاش کنند که باقی الصالحاتی برای فرای قیامت شان در نظر بگیرند،لذا انسان باید تلاش کند برای آینده خودش و هدایت نسل های بعد نیز وقف کند.

امام جمعه گچساران ادامه داد: امام موضوع تلخی که دشمنان اسلام اخیرا در کشورمان ایجاد کردند، گرچه از جهتی غربالگری شد و نکات مثبتی هم داشت تا افرادی بهتر شناخته شوند اما در حقیقت تلخ بود و انسانهای عزیزی هم در راستای صیانت از امنیت کشور به شهادت رسیدند.

خطیب جمعه گچساران تصریح کرد:دشمن از برون توطئه کرد و از درون هم جیره خواری  همراهی و به اموال عمومی آسیب زدند ،متاسفانه این یزیدیان زمان اقدام به آتش زدن آمبولانس ها کردند، قرآن آتش زدند و پرچم کشورمان را مورد اهانت قرار دادند.بنابراین کسی که پرچم این سرزمین را آتش می زند می توان گفت که فرزند این مملکت است؟ چرا که پرچم عَلَم افتخار این ملت است.

حجت الاسلام حجازی گفت:بنابراین به کسانی که ادعای ایرانی بودن دارند اما در زمین دشمن بازی می کنند سوال دارم که آیا پرچم را قبول دارید یا نه؟در فتنه 88برخی از فتنه حمایت کردند و برگ های قرآن را پاره کردند و خیمه های ابا عبدالله (ع)را در روز عاشورا به آتش کشیدند و به عکس امام(ره) جسارت کرده و هلهله کردند.اما متاسفانه برخی افراد هم هنور این اتفاقات را محکوم و اعلام برائت نکرده اند.

وی افزود:اما دختر خانمی در حادثه ای فوت می کند و همین افراد حامی فتنه و برخی دیگر واکنش نشان می دهند و با دشمن همراهی می کنند،چنین افرادی باید به مردم پاسخ دهند و خوب است این افراد نیز به درستی شناخته شوند و به مردم معرفی شوند و هم انتظار داریم دستگاه قضایی به میدان بیاید و هر کسی را علیه ارزش های ملت اقدام می کند، سرجایش بنشاند.

امام جمعه گچساران ادامه داد:دشمن کارش دشمنی کردن است و نمی شود که انسان دشمن را دوست بداند، همان دشمنی که فتنه انگیزی می کند و سناریوی هدفمند طرح ریزی می کنند و بعد به هیچ چیزی هم رحم نمی کند.

خطیب جمعه گچساران تصریح کرد:دشمن در آنسوی مرزها توطئه می کند و برخی افراد نادان جیرخوار درون کشور هم حمایت کند. پس طبیعی است که نیروی انتظامی هم مقابله می کند که باز هم از خدمات نیروی انتظامی تشکر کرده و می کنیم.

حجت الاسلام حجازی گفت:خداوند در قرآن می فرمایند که واجب است و باید خانم ها حجاب را به طور کامل رعایت کنند و این دستور خداوند است.حجات از ضروریات جامعه اسلامی است و انکار حجاب مثل انکار نماز و روزه است و اگر قرار باشد به حجاب بی حرمتی شود پس جواب خون شهداء چه می شود؟.

وی افزود:شهدا توصیه موکد نسبت به رعایت حجاب و جایگاه ولایت فقیه دارند، فتنه امروز مقابل قرآن ، اسلام و خون شهداست آنهایی که  ادعای مسلمانی و ملی گرایی دارند بفهمند و به درستی هم مقابله کنند و دشمن هم بداند ملت ایران هیچوقت از آرمان هایش دست نخواهد کشید.

امام جمعه گچساران ادامه داد:تشکری هم از سپاه پاسداران داریم که مرکز فتنه را بمباران و چشم فتنه را کورکرد .چند روز قبل کروهگ تروریستی کومله در مرز کشورمان توسط توپخانه و موشک های نقطه زن سپاه پاسداران در هم کوبیده شد و دشمن بازهم خوار و ذلیل شد .

خطیب جمعه گچساران تصریح کرد:13مهرماه آغاز امامت امام زمان(عج)است که تبریک عرض می کنم،امام حسن عسکری علیه السلام می فرمایند که همانگونه که از پیامبر اکرم(ص) اطاعت واجب است از امام عصر(عج) هم واجب است و هرکسی امام مهدی(عج) را انکار کند پیامبر(ص) را هم انکار کرده است.

حجت الاسلام حجازی گفت:مقام معظم رهبری فرمودند که اقتدار در مقابل قانون شکنان و جنایتکاران لازم است بنابراین برخورد قاطع نیروی انتظامی مقابل فتنه انگیزان و اغتشاشگران ضروری است و در مقابل عامه مردم و مومنین نیز با رعایت احترام و محبت برخورد شود.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها