نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. مهر 1401 - 9:24
استاد حوزه و دانشگاه گفت:امروز آنهایی که هیچ اعتقادی به دین و ارزش های اسلامی ندارند، عقده گشایی می کنند در حالی که پایبند به هیچ منطقی هم نیستند و با دشمنان در فتنه ها همراهی می کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام عبدالمجید کرمی،استادحوزه و دانشگاه در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص ابعاد فتنه جدید دشمنان گفت:ببینید برخی انسان ها در این ایام اخیر در خصوص مرگ "مهسا امینی" نکاتی را عرض کردند که لازم است از دید احادیث و آیات کریمه قرآن به آن پرداخته شود.اولا خداوند در قرآن می فرمایند که هرگز برآن چیزی که علم و اطمینان نداری استقامت و قضاوت نکن، چرا که روزی خواهد رسید که خداوند از گوش و چشم و هر آنچیزی که در مظان قضاوت قرار گرفته نیز سوال خواهند کرد.

وی افزود:امام علی علیه السلام در روایتی می فرمایند که در نادانی ، جهالت و ملامت فرد همین بس که تحلیل و فکر نمی کند و نسنجیده حرف می زند و حرف جویده شده دیگران را بازگو می کند و از خود هم تحلیلی ندارد، ولی انسان عاقل کسی است که در قضاوت عجله نمی کنند و تحلیل و بررسی می کنند و نیز فرمودند که در دروغ گویی انسان همین بس که هرآنچه که می شوند بدون تحلیل بیان می کند.

حجت الاسلام کرمی گفت:متاسفانه عده ای که یکروز در این کشور عنوان ، قدرت و شخصیتی داشتند و یا یاغی انقلاب و فتنه گر بوده اند، به خاطر عقده ها سیاسی و دیگر موارد، امروز مرگ این مرحومه را پیراهن عثمان کرده اند.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد:اگرچه پیرزن های فرتوتی که هیچگاه به سمت اسلام نرفته و نرفتند اقدام به کشف حجاب کرده و طلبکار خون "مهسا امینی" شده اند که اگر نیک بنگریم امروز همان زمانی است که امثال معاویه ها و عمرو عاص ها  به واسطه زنان حیله ها و نیرنگ ها می کردند.

وی افزود:امروز آنهایی که هیچ اعتقادی به دین و ارزش های اسلامی ندارند، عقده گشایی می کنند در حالی که پایبند به هیچ منطقی هم نیستند و با دشمنان در فتنه ها همراهی می کنند اگرچه فتنه و توطئه اخیر دشمن تلاشی عبث و محکوم به شکست خواهد بود.

حجت الاسلام کرمی گفت:عده ای می خواستند اجتماع باشکوه اربعین امسال را تضعیف کنند اما خودشان را خوار و ذلیل کردند و فتنه هایشان مثل خار و خاشاک بر سر آب نمایان شد در حالی که اینها می خواهند نور خدا را با دهان های خبیث شان نابود کنند، اما کور خواندند.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد:بنابراین آنهایی که یک عمر سرشان در مباحث فوتبالی و بازیگری بوده است چه اطلاعی از مباحث پزشکی و سیاسی دارند که در این عرصه به صورت ناپخته حرف می زنند؟ هرچند کار دشمن، دشمنی کردن است اما آنهایی که سر سفره این انقلاب بزرگ شده اند و مردم به آنها احترام گذاشته اندچرا ناسنجیده حرف می زنند و دعوت به اغتشاش و آشوب می کنند؟!.

وی در پایان هم اظهارکرد:امروز دشمن چنگ به چهره اسلام انداخته است و مهمترین هدف شان هم گرفتن امید و اعتماد به نفس ملت ایران است. اما ملت بزرگ ایران اسلامی بارهای بار اثبات کرده‌ که در راه اعتقادات همچنان ایستادگی و مقاومت می‌کنند حتی اگر در این مسیر همه دارایی‌های خویش را از دست بدهند و هزینه کنند.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها