نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. مهر 1401 - 8:15
یکبار دیگر دست پلید استکبار و بدخواهان انقلاب اسلامی در فتنه ای دیگر به صورت آشکارا نمایان شده و غافل از اینکه این ملت، ملت امام حسین علیه السلام است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،محمد حسین زاده_اخیرا در یک حادثه‌ای تلخ دختر سنندجی بنام "مهسا امینی" در یکی از مراکز پلیس دچار حادثه شد و چند روز بعد هم در بیمارستان جان باخت ، که گویا دارای عارضه قلبی و قبلی بوده به طوری که در ۵ سالگی تومور مغزی عمل کرده است.

قطعا مطالبه عموم مردم رسیدگی ، بررسی و شناخت و معرفی و برخورد قانونی با مسبب یا مسببین (چه عمدی بوده یا سهوی) به عنوان یک مطالبه قانونی و منطقی است .اما اینکه رسانه‌های اپوزیسیون داخلی و خارجی از این حادثه ناگوار و محکوم در صدد فتنه گری و پیراهن عثمان ساختن برآیند و متاسفانه کسانی هم آتش بیار معرکه گردند، خود نوعی صحنه سازی و سناریو را تداعی می نماید.

فوت مشکوک مهسا امینی به همان اندازه ناصواب و محکوم است که همزبانان دیگرش بنام "میترا استادی " و  "شلیر رسولی" نماد عفت کردستان هم دچار شرایط تقریبا مشابه  شدند، چطور این همه دلسوزی و ماتم از ناحیه مدعیان حقوق بشری و آزاد اندیشان و طرفدار حقوق زنان دیده نشد؟!.

در حالی که مذاکرات برجام به جاهای حساس خود رسیده و اینکه شکوه و عظمت راهپیمایی و مانور اعتقادی اربعین را نادیده گرفته و نیز موفقیت دیپلماسی در پذیرش عضویت ایران در سازمان شانگهای را با این واقعه به فراموشی می‌سپارند و فضای مجازی و اجتماعی کشور را سیاه و نامطلوب جلوه می‌دهند.

اما جالب اینکه شعار آلبانی نشینان ، اینترنشنال، صدای آمریکا و عربده های صهیونی و سلطنت طلبان و قلم به دستانی در داخل هماهنگ و پوششی این مورد را همراه و همصدا شده اند کمی تا حدودی و خیلی جدی نه مشکوکند بلکه جبهه براندازان رنگ و بوی خود را علنی تر نموده اند و این فرضیه را تقویت می‌کنند که عضو کومله در تهران بدنبال چی بود و هست!؟.

اگر گشت ارشاد یا نیروی انتظامی خطا کرده قطعا باید پاسخگو باشند دستگاه های ذیربط هم اثبات حق نمایند و مطالبه بحث مردم را اجابت نمایند و هم با خاطیان بدون اغماض برخورد نمایند تا آبرو و احترام مردم محفوظ و اعتبار و اعتماد به نظام و انقلاب بازیچه قرار نگیرد و دیگر شاهد چنین صحنه‌ای تلخ و تکان دهنده و آزار دهنده نباشیم .

از طرفی عملکرد این نیروی جان بر کف که همین امروز در برخورد با اشرار شهید داده و از امنیت و عفت جامعه دفاع می نماید محفوظ بماند و بدست مغرضان و قاچاقچیان و آشوبگران دچار خدشه نشود .

مهسا و مهساها دختران عزت و زلال و پاک جامعه هستند  و حریمشان حرمت دارد که تعرض به حریمشان و ابزار قرار دادنشان همه محکوم اند .

اما باید توجه کرد که یکبار دیگر دست پلید استکبار و بدخواهان انقلاب اسلامی در فتنه ای دیگر به صورت آشکارا نمایان شده و غافل از اینکه این ملت، ملت امام حسین علیه السلام و ملت حماسه 9 دی بوده و همان ملتی است که در تشییع سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی آن شکوه جاودانه تاریخ را خلق کرد و اینجاست که باید گفت "مردم همچنان بیدارند".

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها