نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
28. شهريور 1401 - 12:18
حجت الاسلام ادیبان گفت:انتظار این است که مدیران شهرستان حداقل نسبت به درخواست ها و مطالبات مردم که از طریق دادستان به عنوان مدعی العموم به آنها مطرح می شوندنیز پاسخگو باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، حجت الاسلام ادیبان ،دادستان گچساران در نشست شورای اداری این شهرستان گفت:آقای فرماندار نمی دانستیم این همه مدیر در این شهرستان دارید و ماشاءالله لشکری از مدیران را در این جلسه شاهد هستیم، البته برخی ها هم در غیبت به سر می برند همچون جلسه مهم پیشگیری از جرم که غیبت داشتند.

وی افزود:متاسفانه برخی از چهره ها(مدیران) را هنوز زیارت نکرده ایم و این موضوع به هیچ عنوان شایسته نیست، با این وجود حتی برخی مدیران سابق یا اسبق را هم ندیده ایم و این نشان می دهد که برخی مدیران تنها به پشت میز بسنده کرده و ضرورتی هم ندیده است که حداقل با شورای تامین شهر درباب مسائل و مشکلات شهرستان هم نشستی داشته باشد.

دادستان گچساران ادامه داد:اما بحث پیشگیری از وقوع جرم در خصوص ادارات بسیار حائز اهمیت است و یکی از مشکلات این است که از اموال ادارات شهرستان محافظت نمی شود در حالی که سرقت از ادارات زیاد شده و امروز نیز گزارشی مطرح شده که از یک اداره نیز چهار بار سرقت شده است .

حجت الاسلام ادیبان تصریح کرد:به نظر بنده آن مدیر بایستی تفهیم اتهام شود و برای بار آخر بیان می کنم و مصوب هم شده است که از این به بعد اگر از اداره ای سرقت بشود شخص مسئول اداره باید پاسخگو باشد و هیچ بهانه ای دیگر قابل قبول هم نخواهد بود،اگر از هر اداره ای حتی به اندازه یک آجر هم کم بشود آن مدیر قطعا تفهیم اتهام خواهد شد و دیگر دنبال شخص دیگری نخواهیم رفت.

وی در ادامه نیز اظهارکرد:نکته بعد درخصوص بیمارستان شهید رجایی شهرستان است که بعضا مشاهده شده که خدمات ضعیفی به مردم ارائه می دهند. در بحث درگیری چند شب گذشته در این بیمارستان شخصا حضور یافتم و مشاهده کردم که عصبانیت برخی بیماران از پاسکاری آنها است با این وجود نیز به نوبه خودم از خدمات پزشکان و پرستارانی که صادقانه خدمت می کنند تشکر می کنم اما برخی مواقع مردم هم به جهت بی تدبیری  و سوء مدیریت اذیت می شوند.

دادستان گچساران بیان کرد:بنابراین خدمات به مردم بایستی درست انجام شود هرچند این مشکلات در همه جا هم وجود دارد، البته در بحث شکایت ها بایستی حتما پیگیری و مراحل قانونی نیز  انجام شود و نباید صرفا در فضای مجازی باشد اگرچه خدمات نسبت به مردم باید نظارت شود.

حجت الاسلام ادیبان درادامه هم گفت:در خصوص حراست شرکت نفت نیز فقط یک نگهبان دیدم که در این مجتمع ها که به دقت بررسی می کند وقتی که شما ورود می کنید موارد لازم را چک می کند و باقی موارد نیز درب های مجتمع ها باز است و اقدامی درستی هم صورت نمی گیرد.

وی در پایان هم افزود:بنده بعداز دو سال در شورای اداری شرکت کردم تا عرض ادبی به همه عزیزان باشد. انتظار این است که مدیران شهرستان حداقل نسبت به درخواست ها و مطالبات مردم که از طریق دادستان به عنوان مدعی العموم به آنها مطرح می شوند،نیز پاسخگو باشند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها