نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. شهريور 1401 - 18:25
با تقویت تیم در اردوی تهران و بروجن در فصل پیش رو، نفت و گاز گچساران با بازیکنان جوان و جویای نام پا به عرصه مسابقات لیگ دسته دوم خواهد گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،اردوی تدارکاتی و آماده سازی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با هدف تکمیل ترکیب تیم با برنامه های تمرینی تخصصی  و بدنسازی زیر نظر "داریوش یزدی" رسما از روز پنج شنبه سوم شهریور ماه  در مجموعه ورزشی تهرانسر صنعت نفت آغاز شد.

در این اردوی 6 روزه ۱۸ بازیکن منتخب تست گیری های یکماه اخیرحضور دارند که تعدادی بازیکن تقویتی جدید نیز در این اردو به جمع نفتی های گچساران اضافه خواهند شد.

بنابراین جلیل پناهی(بومی)، سیدهادی موسوی(بومی)، بهنام برهانی منش(بومی)، امید علیپور(بومی)، روزبه آروانه(بومی)، علی سورانی(بومی)،یاسر چکاره(بومی)، علیرضا دیزگانی قشقایی(بومی)، امید محمدی(بومی)، بسام کاظمی(بومی)، سید یاسرموسوی(بومی)، کامبیز فروهر(بومی)، محمد امین فقیه، مهدی دلاورزاده، خیرالله ویسی راد، احمد داغری، سهیل دلفین فرد، بهزاد دودانگه اسامی ۱۸ بازیکن منتخب تست گیری که اکنون در اردوی تهران حضور دارند. 

از نکات قابل توجه لیست بازیکنان حاضر در اردوی تهران حضور پررنگ بازیکنان بومی و جوان گچساران و استان کهگیلویه و بویراحمد در این اردو است .

ازسوی دیگر توجه ویژه به نسل جوان بومی درحدی ست که هم اکنون  ۹ نفر از بازیکنان دعوت شده به اردو تهران در رده های سنی زیر۲۳ و امید هستند.

با تقویت تیم در اردوی تهران و بروجن در فصل پیش رو،  نفت و گاز گچساران با بازیکنان جوان و  جویای نام پا به عرصه مسابقات لیگ دسته دوم خواهد گذاشت.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها