نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. مرداد 1401 - 13:25
حسینی پور گفت:از صبح تا شب بیش از هزاران توهین در فضای مجازی نصیبم می شود و اگر با این راهکار، آقایان عقده هایشان خالی می شود ایرادی هم ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، سید ناصر حسینی پور،نماینده گچساران و باشت در مجلس در همایش بزرگداشت آزادگان گچساران گفت:نمی گویم دولت آقای رئیسی از دولت قبل چه تحویل گرفت،برخی حرف ها را در سینه خودم نگه می دارم و قول می دهم در دو هفته تعطیلات مجلس خیلی از حرف هایی که باید با مردم بزنم که به روی هم دپو شده اند و جریان رسانه ای باعث شده که خیلی از مسائل به مردم گفته نشود ،لذا درجلسه ای حتما خواهم گفت.

در برنامه هفتم توسعه کوتاهی شده است

وی افزود:قانون و قانون گذاری یعنی مبحثی که وظیفه ذاتی و قانونی بنده است اما در یکسال گذشته ندیدم ونشنیدم که عزیزی در این حوزه انتخابیه برای شان مطالبه باشد و نیز اقرار می کنم که وزرایی که آمدند و رای گرفتند و رفتند، اگر امروز ما شاهد صداهای مختلف در عرصه اقتصاد هستیم این است که یکسال و اندی از برنامه ششم توسعه گذشته و برنامه آقایان براساس سندی است که پایان یافته و اکنون در برنامه هفتم توسعه کوتاهی شده است.

نماینده گچساران و باشت درمجلس ادامه داد:در برنامه هفتم توسعه که یک برنامه مسئله محور است، عقب هستیم و متاسفانه کشور براساس برنامه ای پیش می رود که تمام شده است و باید در عرصه قانون گذاری مطالبات شمامردم باشد و این برنامه نیز خوب بسته شود و نسبت آن در چشم انداز 20ساله و لایحه بودجه 1401در بیاید.

باید اشکالات را بپذیریم

حسینی پور تصریح کرد:بنابراین ببینیم کجاها اشکال داشته ایم و اشکالات را بپذیریم و  اگر خادم ملت هستم در نطق های مجلس اپوزیسیون نشوم و حرف های رهبر انقلاب مد نظرمان باشد و به گونه ای حرف نزنیم که نه انگار به وزرا هم رای داده ایم.

وی افزود:ما باید در کنار این دولت انقلابی مسیر خدمت به مردم را هموار کنیم.نکته بعد نیز کمسیون اصل نود که بحث ترک فعل و طرز کار را در قوای سه گانه براساس اصل 90قانون اساسی دارد و وظیفه دارم هم در این زمینه درست عمل کنم،اما یک گلایه وجود دارد و روز سه شنبه جلسه کمیسیون اصل نود با آقای "قاضی زاده هاشمی" بود  و همان روز عزیزانی از ایثارگران و خانواده های شهداء رفتند و درمقابل ساختمان کنسرسیوم "اعتماد مبین" دوستان مخابراتی تجمع کردند که مطالبه کنند.

باید با مردم نیز صادق باشیم

نماینده گچساران و باشت درمجلس گفت:در کشورنیز ما قوانین زیادی داریم که مثل غل و زنجیر دست و پای سرمایه گذار را گرفته است و برخی جاها هم مشکل بخاطر خلا یک قانونی است که وجود ندارد و آن قانون را چه کسی باید میدانی کند؟، بنابراین اقرار می کنم و ما باید در مجلس برخی ضعف ها را در بحث قوانین  بپذیریم و باید با مردم نیز صادق باشیم .

واقعا باید برویم و جایی بمیریم

حسینی پور درادامه بیان کرد:در مملکتی که کار ما به جایی برسد که به مادر یک شهید توهین بکینم واقعا باید برویم و جایی بمیریم،آقای سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات که می فرمایند که قانون جامع حمایت از ایثارگران را در مخابرات اجرا نمی کنم.ما در این مملکت شاهد نهادها و وزارت خانه هایی هستیم که میوه خوب و بد می کنند، با این حال دختر شهید در دانشگاه ،به دلایلی دختر شهید بودنش را از همکلاسی هایش مخفی می کند و این خودش یک درد است.

وی افزود:اگر بخواهم از خانواده های شهداء دردل کنم خودش یک روضه مفصل است و ما برای حل مشکل مردم و جامعه ایثارگری در کمیسیون اصل 90ورود می کنیم و با هیچ احدالناسی هم رودربایستی نداریم و کار را جلو خواهیم برد.

در سیاست دروغ نمی گویم

نماینده گچساران و باشت درمجلس ادامه داد:بنده یک آدم صادقی هستم و در سیاست هم بلد نیستم که دروغ بگویم،و نخواهم گفت اگر کاری از دستم بربیاد می گویم شدنی است و انجام می دهم و اگر کاری هم از دستم برنیاد هم می گویم برنمی آید.

حل مشکل نیروهای حجمی شرکت نفت گچساران

حسینی پور تصریح کرد:به نیروهای ترنینگ شرکت نفت گچساران هم قول می دهم که مشکل شما نیز مسئله بنده خواهد بود و بنده نمی خواهم از برخی ابزارها به شکلی که تراز آن کار نیست استفاده کنم .اما دلم نمی خواست با وزیر نفت در بحث 380 نیروهای حجمی شرکت نفت گچساران طی گزارشی به صحن  مجلس برسد و 58نماینده هم امضاء کنند که نهایتا با این مدل ورود شد و دستور برای حل مشکل نیروهای شرکت نفت گچساران هم مرتفع شود .

وی افزود:امروز هم به مدیرعامل شرکت نفت گچساران عرض می کنم که تلاش کنید برای حل این موضوعات،بنابراین از ظرفیت بنده استفاده کنید و نمی گوییم مدینه فاضله ای در گچساران و باشت می سازیم اما می گوییم اگر در کنار هم باشیم خیلی از مشکلات مرتفع می شوند.

توهین هایی که نصیبم می شود

نماینده گچساران و باشت درمجلس گفت:گچساران و باشت استثناترین شهرستان ایران است و بعد از چهار دوره مجلس بالاخره نماینده آن شهرستان به دلایلی اعتبارنامه اش رد می شود و شهرستانی که در تخریب کردن هم در کشور زبانزد است .از صبح تا شب بیش از هزاران توهین در فضای مجازی نصیبم می شود و اگر با توهین، فحش، نشر اکاذیب، افترا و با کوچک کردن کارهای انجام شده در این دولت و بزرگ کردن کارهای کوچک قبل، آقایان عقده هایشان خالی می شود ایرادی هم ندارد.

حسینی پور درادامه بیان کرد:بنده می گویم از این ظرفیت ها استفاده کنیم و کمیته ها را راه اندازی کنیم،برای من کار دربیاریم و از بنده کاربکشید و در کنار هم این مسیر را ادامه بدهیم بدون اینکه بخواهیم شعار و یا وعده ناشدنی بدهیم و این آروز و دغده بنده اسیت.

به جای توهین راهکار بدهید

وی گفت:در شهرستانی که از صبح تا شب به جای تخریب و توهین، ندیدم کسی هم راهکاری بدهد و چه می شد به جای تخریب راهکار و کمک می دادند. چطور می شود برای تخریب هم  وقت می گذاریم اما حاظر نیستیم در حوزه سرمایه گذاری یک ایده بدهیم و دنبالش کنیم. و توصیه اینکه به جای تحقیر ، تخریب و توهین کنار هم قرار بگیریم برای حل مشکلات مردم و مسائلی که وجود دارد.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها