نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
7. خرداد 1401 - 11:38
چهار نیروی آتش نشان با تجهیزات امدادی شهرداری دوگنبدان(گچساران) جهت کمک به آواربرداری ساختمان متروپل به محل حادثه در آبادان اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، رضا قشقایی ،شهردار دوگنبدان در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از هموطنان شد،گفت:این حادثه تاسف برانگیز را به خانواده های عزیزان درگذشته و مردم صبور آبادان تسلیت می گویم و برای مجروحان این حادثه تلخ نیز از درگاه خداوند منان آرزوی سلامتی و بهبودی را مسئلت دارم.

وی افزود:بنابراین چهار نفر از نیروهای آتش نشان ماهر و متخصص نجات شهرداری دوگنبدان در روز بعد از حادثه به جهت کمک به آواربرداری ساختمان ریزش کرده به محل حادثه در آبادان اعزام شدند.

قشقایی ادامه داد:این نیروهای آتش نشان با تجهیزات کامل امدادی در محل حادثه متروپل حضور یافته اند و درحال حاضر نیز به شکل ویژه مشغول امداد رسانی هستند.اگرچه آتش نشانان گچسارانی تا پایان کار امدادرسانی در کنار مردم آبادان خواهند ماند.

شهردار دوگنبدان تصریح کرد:مسئولین و کارکنان شهراری دوگنبدان کمک به هموطنان را وظیفه خود می‌دانند و در این راه در حد توان خود از هیچ کمکی مضایقه نخواهند کرد و امیدواریم دیگر شاهداتفاقاتی از این دست در هیچ کجای کشور عزیزمان نباشیم.

شهردار دوگنبدان تصریح کرد: مسئولین و کارکنان شهراری دوگنبدان کمک به هموطنان را وظیفه خود می‌دانند و در این راه در حد توان خود از هیچ کمکی مضایقه نخواهند کرد و امیدوارم دیگر شاهداتفاقاتی از این دست در هیچ کجای کشور عزیزمان نباشیم.

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها