نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. ارديبهشت 1401 - 14:21
امام جمعه گچساران گفت:عالم متوجه شد که به زودی اسرائیل محو می شود به این دلیل که یادمان دادند که حق پیروز خواهد شد و آنچه که ماندنی و پیروز است قطعا ملت مسلمان و مظلوم‌ فلسطین خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام سید امین حجازی درخطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه با اشاره به مناسبت های این هفته اظهارکرد:امام راحل قانون‌کاپیتولاسیون را وقتی شنیدند‌بسیار برآشفتند و فرمودند که این قانون باطل است چرا که اگر اجرا شود به معنای ذلت مردم ایران خواهد بود درحالی که مسلمان نباید ذلیل باشد.

وی بیان کرد: ملت مسلمان درهیچ کجای عالم نباید ذلیل باشند و مسلمانان در آخرین جمعه ماه رمضان باید به حمایت از قدس شریف به پا خیزند،اینکه روباه صفتان بیایند در قلب عالم اسلام مکارانه سرزمین ملتی را غصب کنند معنای همان ظلم است.

 امام جمعه گچساران با اشاره به اینکه مسلمین عالم اجازه نمی دهند بی هویت ها ،هویت دار و هویت داران نیز بی هویت بشوند، تصریح کرد: با این وجود عالم متوجه شد که به زودی اسرائیل محو می شود به این دلیل که یادمان دادند که حق پیروز خواهد شد و آنچه که ماندنی و پیروز است قطعا ملت مسلمان و مظلوم‌فلسطین خواهد بود.

حجت الاسلام حجازی عنوان کرد: چندسال قبل ملت‌مظلوم فلسطین با سنگ و چوب ازخودشان دفاع می کردند و اما امروز با موشک، درحالی که ملت فلسطین بسیار بیشتر از گذشته قدرتمند شده است.

وی گفت: فردا روز ملی خلیج فارس است و ۴۵۰سال قبل از میلاد حضرت مسیح علیه السلام این خلیج معروف به دریای پارس بود و به تعبیر امروزی ها فضولی موقوف،چرا که خلیج فارس همیشه خلیج فارس بوده و خواهد بود.

امام جمعه گچساران با اشاره به اینکه روزکارگر را تبریک عرض می کنم و همه ما مدیون کارگران هستیم، خاطرنشان کرد: اگر کارگران نباشد چرخ اقتصاد مملکت نمی چرخد و درجایگاه کارگر همین بس که پیامبر اکرم (ص)بوسه بردست کارگر زدند.

حجت الاسلام حجازی بیان کرد: شهادت استاد مطهری در ۱۲اردیبهشت سال ۵۸توسط منافقین را پیش رو داریم که به نام روز معلم نامگذاری شده است و این روز بزرگ را به همه معلمین و اهل فکر ،اندیشه و علم تبریک عرض می کنم، شهید مطهری معلم بزرگی برای دیروز ، امروز و فردای کشور به شمار می روند و این انسان واسته به عنوان الگو و اسوه معلم نام گرفته است.

وی افزود: امام راحل معلمی را شغل خداوند و رسالت معلم را رسالت انبیا بیان فرمودند، چرا نقش معلمی نقش علمی و‌تربیتی است، باید توجه داشت که اعلام عید فطر از سوی دفتر معظم رهبری است،بنابراین اگر اعلام شد ۱۲اردیبهشت روز عیدفطر خواهد بود.

امام جمعه گچساران ادامه داد: از استاندار، معاونین استاندار و مدیران کل که برای برگزاری جلسه ای فرهنگی به شهرستان گچساران آمدند تشکر می کنم،‌دراین جلسه بنایی شد که مهندسی فرهنگی و تحول فرهنگی درشهرستان ایجاد شود و مسئولین و دغدغه مندان عنایت کنند و دست به دست هم بدهیم و آسیب زدایی کنیم و بگوییم این شهرعملا یک شهر ولایی و دینی است و اگر عیوبی ونواقصی هم باشد، مرتفع شوند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها