نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
7. ارديبهشت 1401 - 8:29
تیم فوتبال نفت وگاز گچساران در عین ناباوری و در روزی که توپ و میدان را در اختیار داشت، نتیجه را به حریف مشهدی اش تقدیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، تیم های نفت و گاز گچساران و پیام توس خراسان، در هفته بیست و یکم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور در ورزشگاه شهدای نفت به مصاف هم رفتند.

مهدی انصاری نژاد درحالی به عنوان داور وسط ،بازی را قضاوت کرد که محمد درافشان و محمد مهاوی به عنوان کمک داور و امیر بهرام بحرینی به عنوان داور چهارم در این دیدار حضور داشتند و ناظر داوری در این دیدار برعهده عبدالرسول استادزاده بود.

با توجه به نتایج دیدارهای گذشته نفتی های گچساران و امتیازهای بسیاری که این تیم در رقابت های این فصل از دست داده بود، در این دیدار خانگی نیاز به کسب هر سه امتیاز داشت تا حداقل فاصله اش را با تیم های بالای جدول کمتر کند.

این در حالی است که پیام توس خراسان هم از وضعیت مطلوبی در جدول رقابت های لیگ دو برخوردار نبود و نیاز به پیروزی در این دیدار داشت که در نهایت موفق شد با نتیجه دو بریک نفتی های گچساران را با شکست متوقف کند.

اگرچه پیروزی در ایران دیدار می توانست در ادامه رقابت ها کمک زیادی به لحاظ روحی و روانی به نفتی ها داشته باشد و استرس و فشار را از دوش کادر فنی و بازیکنان کم کند.اما نفت وگاز گچساران در عین ناباوری  و در روزی که توپ و میدان را در اختیار داشت و شاهد حضور هوادارانش بعد از دوسال کرونایی به ورزشگاه بود، نتیجه را به حریف مشهدی اش تقدیم کرد.

با این تفاسیر،تساوی و باخت های پیاپی تیم نفت وگاز گچساران در رقابت های لیگ دو  و حضور در رده نهم جدول رقابت های این فصل، هفته هاست که خبر از حال و روز ناخوش فوتبال این دیار می دهد تیمی که هوادارانش سالها در حسرت صعود مجدد به لیگ یک مانده بودند اما این روزها به نوعی مطالبه دیگری را تنها برای ابقاء در لیگ دو طلب می کنند.

با این وجود نیز تا پایان هفته بیست و یکم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، تیم نفت و گاز گچساران باکسب پنج پیروزی ، هفت شکست ،9تساوی و با 24 امتیاز در رده نهم جدول گروه اول این رقابت ها حضور دارد.

براین اساس،تیم نفت و گاز گچساران در این دوره از رقابت ها با تیم های سپید رود رشت،شهرداری بندرعباس،چوکاتالش، شهدای رزکان کرج، پیام توس خراسان، بعثت کرمانشاه، آبی پوشان امید تهران، شهید اورکی اسلامشهر، شهرداری بم، نیروی زمینی تهران، شهرداری ماهشهر، ایرانجوان بوشهر و شهدای بابلسر هم گروه است.

گفتنی است تیم فوتبال نفت وگاز گچساران در دیدار هفته گذشته با شهدای بابلسر، مقابل میزبانش نیز به تساوی ارزشمند یک بریک دست یافته بود.

ویدئویی از گل های این دیدار را شاهد باشید.

Flash version 10,1 or greater is required

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها