نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. فروردين 1401 - 12:58
در دیدار رئیس زندان گچساران با فرماندار شهرستان مطرح شد؛
آمادگی برای برگزاری جشن گلریزان درگچساران
رئیس زندان گچساران با اشاره به برنامه های تدوینی سازمان زندان های کشور در طول حضور زندانی در زندان گفت: بر اساس برنامه ها و رسالت سازمان زندان ها، خدمات مختلفی در قالب فعالیت های فرهنگی، ورزشی، اشتغال و بهداشت و درمان و حمایتی به مددجویان ارائه می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حیدرمرادی پور، رئیس زندان گچساران در دیدار با فرماندار این شهرستان ضمن تبریک انتصاب روانبخش دیهیمی خوب  به این سمت، گزارشی مختصر از وضعیت زندان شهرستان ارائه و به بیان برنامه‌ها و مشکلات حوزه خود پرداخت.

مرادی پور با اشاره به برنامه های تدوینی سازمان زندان های کشور در طول حضور زندانی در زندان گفت: بر اساس برنامه ها و رسالت سازمان زندان ها، خدمات مختلفی در قالب فعالیت های فرهنگی، ورزشی، اشتغال و بهداشت و درمان و حمایتی به مددجویان ارائه می شود.

وی به حمایت های مالی از زندانیان هم اشاره و بیان کرد: کلیه زندانیان متاهل که محکوم به تحمل حبس هستند تا پایان مدت حضور در زندان تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند.

مرادی پور تاکید کرد: به طور مداوم از خانواده مددجویان بی بضاعت به صورت حضوری سرکشی و بسته های حمایتی اعطاء و همچنین با مساعدت انجمن حمایت از زندانیان نیز کمک های نقدی و غیر نقدی دیگر به خانواده های ارائه می شود.

رئیس اداره زندان گچساران گفت: زندانیان و پرسنل زندان گچساران به طور کامل واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

فرماندار گچساران نیز با قدردانی از تلاش های مدیر و کارکنان  زندان گچساران ، در ارایه خدمات به زندانیان و همچنین حمایت  از خانواده زندانیان بر  همکاری سایر ادارات با مجموعه زندان گچساران تاکید کرد.

دیهیمی خوب در زمینه تخصیص و تامین اعتبار لازم برای زندان این شهرستان قول مساعد دادو آمادگی خود را برای جشن پیش روی گلریزان اعلام کرد.

انتهای پیام/

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها