نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. اسفند 1400 - 9:28
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد به همراه مدیر کل زندان های استان و جمعی دیگر از مسئولان قضایی استان ،از بخش های مختلف زندان گچساران بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، نگین تاجی، رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در آستانه نیمه شعبان،میلاد امام زمان(عج) با حضور در گچساران ،بخش هایی از زندان این شهرستان را مورد بازدید قرارداده و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات زندان و زندانیان قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در جریان این بازدید ها؛ کاهش جمعیت کیفری زندان ها را به عنوان یکی از سیاست‌های مهم قوه قضاییه مورد تأکید قرار داد و از قضات و مسئولان قضایی شهرستان خواست که با بازدید‌های مستمر از زندان در جریان امور و مشکلات هرچه بیشتر زندانیان قرار گرفته و در اجرای دستورالعمل‌های صادره نیز اهتمام ویژه داشته باشند.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در جریان این بازدیدها نیز به صورت چهره به چهره ضمن استماع مسائل و مشکلات مطرح شده از جانب مددجویان و خانواده های آنها، بر ضرورت رفع این مسائل در سریع‌ترین زمان ممکن جهت بهبود خدمت رسانی بهتر به آنها تاکید و دستوراتی در راستای حل مشکلات و درخواست‌های قانونی آن‌ها صادر کرد.

بازدید و سرکشی از آسایشگاه سربازان وظیفه، بازدید از زندان باز، بازدید از واحد بهداری زندان، بازدید از بندهای مختلف زندان، بازدید از کارگاه های آموزشی و صنایع دستی مددجویان ، بازدید و سرکشی از خانواده های بی بضاعت مددجویان تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان،اهدای بسته های معیشتی ویژه(کمک مومنانه) به خانواده های مددجویان ،اهدای کارت هدیه به خانواده های بی بضاعت و تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان و نیز شرکت در محفل انس با قرآن مددجویان و اهدای لوح تقدیر به فعالین فرهنگی از جمله برنامه های رئیس کل دادگستری استان در گچساران بود.

گفتنی است در این بازدیدها نیز معاون قضایی و رئیس حقوق شهروندی مدیر کل زندان های استان، دادستان و رئیس دادگستری شهرستان گچساران؛ رئیس کل دادگستری استان را همراهی کردند.

تصاویری از این بازدید ها را شاهد باشید.

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها