نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. اسفند 1400 - 16:24
حادثه رخ داده برای این پزشک نخستین حادثه در تعرض به پزشکان و کادر درمانی زحمتکش و نادیده انگاشتن تلاش ها و زحمات آنان نبوده و آخرین نیز نخواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،پزشک گچسارانی در گفتگو با صبح زاگرس گفت: در ساعت 2و 15دقیقه بامداد دوشنبه در اتاق پزشک بیمارستان بی بی حکیمه(س) حضور داشتم،که فردی حدودا 36 ساله به همراه یک خانمی (احتمالا همسرش) وارد اتاق شدند و تقاضای نسخه رادیولوژی را داشتند.

وی افزود:بنابراین شناسه ملی فرد متقاضی را جهت ثبت الکترونیک درخواست کردم که این فرد نیز در تماسی تلفنی با بستگانش یک شناسه ملی را قرائت کرد.اما هنگام ثبت مشاهده کردم  که این شناسه متعلق به دختری 10ساله است که در ادامه برای این فرد توضیح دادم که همکارانم در بخش رادیولوژی از انجام چنین اقدامی حتما ممانعت خواهند کرد چرا که نوشتن چنین نسخه ای صحیح نیست.

این پزشک ادامه داد:فرد مراجعه کننده در این هنگام تُن صدایش را بالا می برد و اجبار به نوشتن چنین نسخه ای را از بنده دارد،و مجددا تکرار می کند که باید حتما چنین نسخه ای را بنویسید!،به هرحال فرد را دعوت به آرامش کردیم که در ادامه نیز با الفاظ رکیک شروع به توهین به بنده کردند.

وی تصریح کرد:فورا به عزیزان حراست بیمارستان موضوع را اطلاع دادم که در ادامه نیز این فرد مشت محکمی به صورتم زد، و مجداد زیر رگبار مشت های فرد ضارب قرار گرفتم که در این حال به روی زمین افتادم و زانویم به شدت نیز آسیب دید. هرچند صورتم بخیه خورد ،درون دهانم هم بیش از 20بخیه خورده و چندتا از دندان هایم نیز شکسته شده است.

این پزشک گفت:درادامه نیز با وساطت نیروهای حراست بیمارستان فرد ضارب از اتاق پزشک بیرون آمد، بعد از دقایقی با پلیس 110تماس برقرار کردم که مجدا فرد ضارب با توجه به تعلل نیروهای حراست مجددا مشت دیگری به صورت بنده زدند و در ادامه هم با خیال راحت سوار خودرویش شد و از بیمارستان خارج شد.

وی ادامه داد:متاسفانه وقتی از خیلی از پزشکان سوال کنید شاهد چنین برخوردهای ناشایستی بوده اند و این ماجرا مثل این است که در این شهرستان باب شده است و انگار خیلی ها با پزشکان پدرکشتگی دارند،در صورتی که این موضوعات بررسی و پیگیری نشود ضرر این مساله متوجه خیلی از پزشکان خواهد بود.

براین اساس،از مسئولان و متولیان امر و نیز دستگاه قضا انتظار داریم که این مسئله را پیگیری و طبق قانون با عامل ضرب و شتم این پزشک گچسارانی برخورد جدی داشته باشند. هرچند حادثه رخ داده برای این پزشک نخستین حادثه در تعرض به پزشکان و کادر درمانی زحمتکش و نادیده انگاشتن تلاش ها و زحمات آنان نبوده و آخرین نیز نخواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها