نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. اسفند 1400 - 12:53
فعال سیاسی گچساران گفت:جهاد تبیین در بین همه اقشار متوجه جوانان است جوانانی که با توجه به شرایط کشور در برخورد با چالش ها بتوانند با روشنگری و حتی خط شکنی به ارایه الگوها و سیاست های نظام بپردازند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مصطفی جوزانی،فعال سیاسی گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی؛ در خصوص تبیین ابعاد گام دوم انقلاب در جامعه گفت: اگر بخواهیم به دستورات و بیانیه های رهبری بپردازیم می بینیم این دستورات و فرمان ها تابع یکسری نظم هستند حکم جهاد تبیین بعد از بیانیه گام دوم انقلاب صادر شد یعنی توجهات به قشر مورد نظر در بیانیه گام دوم را جلب نمودند و بعد از آن جهاد تبیین را حکم دادند.

وی افزود: بنابراین جهاد تبیین در بین همه اقشار متوجه جوانان است جوانانی که با توجه به شرایط کشور در برخورد با چالش ها بتوانند با روشنگری و حتی خط شکنی به ارایه الگوها و سیاست های نظام بپردازند تا سره از ناسره متمایز گردد و در برخی مواقع سیاست های اصولی و صحیح نظام که برگرفته از آرمان های امام(ره) و انقلاب است درگیر حواشی نگردد و آلوده برخی مواضع نامربوط با این سیاست ها نگردد.

جوزانی تصریح کرد:طبیعتاً در این شرایط جوانان بهترین منتخبان پیشبرد جهاد تبیین هستند چرا که اسیر محافظه کاری که قتلگاه انقلاب نام گرفته،نیز نمی‌شوند و مشاهده می کنیم در اتفاقات مختلفی همچون برجام و بحث افشاگری در خصوص فساد که اکثریت سیاسیون جریان انقلاب محافظه کاری پیشه کردند، جوانان میدان دار شدند و ضمن افشاگری مطالبه گری داشتند.

فعال سیاسی گچساران ادامه داد:البته این مهم نباید فراموش شود که اگر جهاد تبیین به قانون تبدیل شد و اسیر چارچوب‌ها و بخشنامه ها گردید باید آن را قبل از ثمر و رشد، سِقط شده بدانیم.

وی افزود:همانطور که بیان شدو همه  هم می دانیم که در مسیر انقلاب هر چه مصلحت اندیشی و محافظه کاری داشته باشیم آن را به قتلگاه و مسلخ برده ایم بنابراین بازآفرینی مواضع انقلابی در چله دوم انقلاب اسلامی یعنی عبور از محافظه کاری در مواقع مختلف، یعنی حتی عبور از گرفتن ژست به ظاهر انقلابی یعنی ورود عملی به میدان مواضع انقلابی خواهد بود.

جوزانی ادامه داد:بنابراین این مهم از عهده محافظه کاری برنمی آید و نیاز مبرم به تغییرات سراسری مدیریت ها و سپردن کار به دست جوانان دارد البته این به آن معنا نیست که افسار کار را به دست کیف کش ها و نمایندگان کم سن و سال پدرخوانده های انقلابی دهیم که در گرفتن مواضع انقلاب حامیان و سفارش شدگان حلقه به گوش انقلابیون محافظه کار هستند و اسمش را هم تحول در تغییرات مدیریتی بنامیم.

وی تصریح کرد:اگر این مسئله مهم و تحولات مدیریتی به درستی اجرا شود و جوانانی که در گرفتن مواضع انقلابی جز به نفع نظام و انقلاب با هیچ شخص و جریانی عقد اخوت نبسته اند و در گرفتن مواضع در مواقع مهم و مباحث مختلف از جمله برجام، بحث گرانی بنزین و افشاگری فساد مسئولان میدان دار گردند می توان گفت انقلاب در گام دوم خود به رویشی مجدد در آرمان خواهی و انقلاب گری رسیده است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها