نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. اسفند 1400 - 13:44
امام جمعه گچساران گفت:
آمریکا،مقصر اصلی بحران اوکراین است
امام جمعه گچساران گفت:آمریکا مافیایی، فتنه انگیز و آتش بیار معرکه است و زمینه را برای جنگ فراهم می کند،و همه بدانند که مقصر اصلی جنگ اوکراین،آمریکایی ها هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام والمسلمین سید امین الله جازی ،امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته گفت:اول ماه شعبان است و توصیه شده است که رجب ماه خداست،شعبان ماه رسول خداست و رمضان نیز ماه امت رسول الله است،و توصیه شده است که قلوب تطهیر شوند تا با قلبی پاک به استقبال ماه رمضان رفت.

وی افزود:بنابراین تلاش کنیم که توبه و استغفار کنیم،و تلاش کنیم اگر حق الناسی برگردن داریم جبران کنیم، هرچند حق الناس خود عناوین مختلفی هم دارد.در ماه شعبان تلاش کنیم که به فقرا و نیازمندان توجه ویژه داشته باشیم.

امام جمعه گچساران تصریح کرد:نکته بعد بحث  جنگ اوکراین است که مقام معظم رهبری بسیار زیبا تحلیلی فرمودند که اصل جنگ را قبول نداریم و ضمن اینکه کشور مستقلی هستیم و با روسیه ارتباط داریم اما اینگونه نیست کسی تصور کند که مستعمره و یا تابع آن کشوریم و ما در جهان مستقل ترین کشور هستیم.

خطیب جمعه گچساران گفت:حضرت آقا باز هم فرمودند که اوکراین قربانی سیاست بحران سازی آمریکا شد،ما طرفدار توقف جنگ در اوکراین هستیم،ما با جنگ در هر کجای دنیا مخالف هستیم،ما با کشته شدن مردم و خراب شدن زیرساخت ها مخالفیم و آمریکا یک رژیم مافیایی است و سیاست های غلط امریکا ،اوکراین را به اینجا رسانید درحالی که مردم مهمترین پشتوانه دولت ها هستند و اگر مردم وارد میدان می شدند وضع دولت و مردم اوکراین اینگونه نمی شد.

وی افزود:آمریکا مافیایی و فتنه انگیز است و آتش بیار معرکه است و زمینه  را برای جنگ فراهم می کند،و همه بدانند که مقصر اصلی آمریکا است.فردا چهاردهم اسفندماه سالروز تاسیس کمیته امداد در سال 57 و نیز روز احسان و نیکوکاری است که لازم است توجه ویژه به فقرا و نیازمندان داشته باشیم.

امام جمعه گچساران تصریح کرد:یکشنبه میلاد امام حسین علیه السلام است که به همه مومنین و مومنات تبریک عرض می کنم و این روز بزرگ را روز پاسدار نامگذاری کرده اند و  امروز پاسداران ما در مسیر امام حسین(ع) هستند چرا که حافظ و نگهبان حریم دین،ولایت و امنیت هستند و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی لرزه بر اندام نظام سلطه انداخته است.

حجت الاسلام حجازی ادامه داد:هفته منابع طبیعی و روز درخت کاری را در پیش رو داریم و لازم است که همکاری کنیم و این جنگل ها و درختان برای همه مردم است و از مسئولین استانی انتظار داریم از الان به فکر باشند که در فصول گرم سال این منابع حیاتی طعمه حریق نشوند و مشکلات هر ساله را نداشته باشیم.

خطیب جمعه گچساران گفت:روز جانباز و میلاد ابوالفضل العباس علیه السلام و میلاد امام سجاد علیه اسلام را در پیش رو دارم، که به همه عزیزان نیز تبریک عرض می کنم و ان شالله همه بتوانیم به وظیفه مان در قبال جانبازان عمل کنیم و در این ایام عید هم تلاش کنیم که برادری ، عطوفت و مهربانی را بین مردم توسعه دهیم .

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها