نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. اسفند 1400 - 22:40
سرهنگ پسنده گفت:بسیج در دوران دفاع مقدس از تمامیت ارضی ایران اسلامی به شایستگی دفاع کرد،و در گام اول انقلاب جانانه و سرافرازانه برای تثبیت انقلاب اسلامی همت کرد و با صدرو انقلاب اسلامی باعث تشکیل محور مقاومت در منطقه خاورمیانه شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ پسنده فرمانده سپاه ناحیه گچساران در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج امام رضا(ع) و امام جواد(ع) این شهرستان گفت:در حقیقت فرهنگ بسیجی،فرهنگ شجاعت و معنویت است،فرهنگ استقلال و آزادگی است چرا که بسیجیان در عملیاتی کردن منویات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیشگام هستند و با تمام توان و ظرفیت ها مشکلات را مرتفع می کنند.

وی افزود:بسیجیان سفیران کار،تلاش و خدمت رسانی به آحاد مختلف جامعه هستند و بسیج به معنای واقعی کلمه مردم یاور و مردم باور است و این در حالی است که فرهنگ و تفکر بسیجی فرصت ساز،نجات بخش و امید آفرین است.

سرهنگ پسنده ادامه داد:امروز انقلاب اسلامی به برکت تفکر و فرهنگ بسیجی از گردنه های سخت و پیچ های متعدد عبور کرده است و در مقابل جریان های تحریم و تحریف به شایستگی ایستاده و مقاومت می کند.

فرمانده سپاه گچساران گفت:ماموریت اصلی بسیج و بسیجیان صیانت از آرمان های انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در همه ابعاد و زمینه ها است چرا که بسیج به مثابه کارگاه بزرگ انسان سازی است که باید به تربیت و پروش نسل جوان کشورمان به منظور برعهده گرفتند مسئولیت ها و رسالت های بزرگ کشور در گام دوم انقلاب اسلامی بپرازد.

وی درادامه افزود:امروز نقش بسیج در بیانیه گام دوم انقلاب نقشی راهبری و کلیدی است چرا که گام دوم انقلاب در حقیقت همان گام تمدن‌سازی است و نیروی مقتدر بسیج در گام اول انقلاب نقش بی بدلیلی در ایجاد، استقرار، تثبیت ، صیانت و پاسداری از انقلاب اسلامی داشته است.

سرهنگ پسنده گفت:بسیج در دوران دفاع مقدس از تمامیت ارضی ایران اسلامی به شایستگی دفاع کرد،و در گام اول انقلاب جانانه و سرافرازانه برای تثبیت انقلاب اسلامی همت کرد و با صدرو انقلاب اسلامی باعث تشکیل محور مقاومت در منطقه خاورمیانه شد.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت:بسیج پس از دوران دفاع مقدس در عرصه سازندگی، محرومیت زدایی و خدمات رسانی به مناطق محروم کشورمان نیز پیشگام بود،و در تقابل با فتنه های مختلف دشمنان نقش آفرین و در دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام نیز کوشا و موثر واقع شده است.

وی در پایان گفت:بنابراین بسیج در گام دوم انقلاب نیز نقش آفرین خواهد بود،که با امید آفرینی،ترویج معنویت و اخلاق مداری،مقابله با استکبار،جوانگرایی و جوان پروری،عدالت طلبی،صیانت و پاسداری از استقلال کشور و ...توانسته آماده برداشتن گام های بزرگ در تحقق تمدن نوین اسلامی باشد.

گفتنی است در این آیین سروان "احمدرضا وردی" به عنوان فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج امام جواد (ع) و سروان "سعید باقری" نیز به عنوان فرمانده جدید حوزه امام رضا علیه السلام معارفه شدند.براین اساس نیز سرکار خانم "رضایی" نیز به عنوان فرمانده جدیدحوزه مقاومت بسیج شهیده کاویانی این شهرستان نیز معرفی شد.

تصاویر را مشاهده کنید.

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها