نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. بهمن 1400 - 14:35
حجت الاسلام حجازی گفت:خواهشی از نمایندگان مجلس دراستان به ویژه از آقایان موحد و روشنفکر را دارم که سهمی هم در انتصاب معاونین استاندار و مدیران کل را به شهرستان‌ گچساران اختصاص دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام سید امین الله حجازی،امام جمعه گچساران ظهرامروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته، ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته گفت:امروز۲۲بهمن ماه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی درسال ۵۷است،امروز لازم است که مکتب انقلاب اسلامی درجامعه تبیین شود چرا که انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگ و برکات قابل توجهی برای مملکت به ارمغان آورده است.

وی افزود:رژیم پهلوی خیانت ها و جنایت های بسیاری در این مملکت مرتکب شد،درحالی که خیلی ها حتی نان خالی هم درسفره نداشتند،امروز هرچند مشکلاتی دارم که نسبت به این موضوعات هم گله مندیم و مسئولان هم باید همت مضاعفی برای مرتفع کردن مشکلات معیشتی انجام دهند.

خطیب جمعه گچساران تصریح کرد:امروز کشور در بحث پزشکی جزو رتبه های برتر جهان است،جزو ۱۰کشور سازنده داروهای خاص ،جزو چهارکشور اول جهان در موضوعات ارتوپدی و امروز ایران اسلامی در عرصه های مختلف هوافضا،دفاعی،پزشکی،کشاورزی، صنعتی،بهداشت و درمان،پروژه های عمرانی و رفاهی،زیر ساخت ها (برق ،آب ،گاز و مخابرات)،نانوتکنولوژی،صنعت هسته ای و بسیاری عرصه های دیگر رتبه های برتر را در جهان یدک می کشد.

حجت الاسلام حجازی ادامه داد:موشکی که اخیرا سپاه پاسداران رونمایی کرد لرزه براندام دشمنان انداخت،نسل جوان باید مطالعه و پژوهش کند که دراین مدت کوتاه چه دستاوردهای بزرگی انقلاب اسلامی به دست آورده است با همه مشکلات،تحریم ها،خیانت های غربگرایان، فتنه گران و ...انقلاب اسلامی به این اقتدار ، عظمت و عزت رسیده است که به هیچ عنوان قابل مقایسه با حکومت رژیم پهلوی نخواهد بود.

امام جمعه گچساران بیان کرد:هرچند دربحث معیشتی و اقتصادی گله مندیم اما کارهایی درحال انجام است بنابراین باید عدالت اجرایی شود،و مشکلات هم هرچه زودتر مرتفع شوند.امروز انقلاب اسلامی ایران با رشات ها و فداکاری فرزندانش دربرون کشور جلوی دشمنان را می گیرد و ازجایگاه بس ارزشمندی درمنطقه و جهان برخوردار است.

حجت الاسلام حجازی تصریح کرد:انقلاب اسلامی رسما به جهان صادر شده است،ایران تبدیل به قدرتمندترین کشور درجهان شده است و هیچ دشمنی یارای مقابله با جمهوری اسلامی را ندارد.

وی افزود:درزمان پهلوی نزدیک به ۶۰هزار مستشارآمریکایی دراین کشور حضور داشتند درحالی که شاه پهلوی برای اداره مملکت هم هیچ اختیاری از خودش نداشت. دردوران ستم شاهی با جمعیت ۳۰میلیونی آن دوران  روزی ۶میلیون بشکه نفت از مملکت به یغما می رفت.

خطیب جمعه گچساران بیان کرد:طبق فرمایش مقام معظم رهبری بایستی مکتب انقلاب اسلامی در جامعه برای نسل جوان و نوجوان مان تبیین شود.درماه رجب ماه خیر و برکت قرار داریم و تلاش کنیم سبک و سیره زندگی ائمه اطهارعلیهم السلام را در زندگی مان ساری و جاری کنیم.

وی ادامه داد:سه شنبه ۱۳رجب میلاد امام علی علیه السلام را داریم و آغاز ایام اعتکاف است که این مهم با پروتکل های و شیوه نامه های بهداشتی درشهرستان‌برگزار شود.

حجت الاسلام حجازی  درادامه هم گفت:خواهشی از نمایندگان مجلس دراستان به ویژه از آقایان "موحد و روشنفکر" دارم ضمن تشکر از خدماتی که انجام دادند، سهمی هم در انتصاب معاونین استاندار و مدیران کل به شهرستان‌ گچساران اختصاص بدهند و به نوعی هوای این شهرستان را هم داشته باشند؛ ضمن همه احترام به همه این عزیزان توقع داریم و از این به بعدهم منتظریم که ان شاءالله برخی از معاونین و مدیران کل را هم به شهرستان گچساران اختصاص بدهند.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها