نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. دى 1400 - 13:00
امام جمعه گچساران گفت: سردار سلیمانی مالک اشتر زمانه بودند اما دشمنان کور خواندند زیرا با شهادت سردار روش او عالم گیر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام والمسلمین سید امین الله حجازی ،امام جمعه گچساران درخطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته گفت:روز گذشته نهم دی ماه را داشتیم، سالروز میثاق امت با ولایت.بعد از حدود هشت ماه ظلم نابخشودنی دشمنان علیه ملت ایران و متاسفانه اطاعت برخی جیره خواران که آرامش را از این ملت درسال ۸۸گرفتند،اما با عنایت پروردگار،لطف امام زمان(عج) و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری مردم در۹دی بازهم به صحنه آمدند وحماسه آفریدند و بساط فتنه را برچیدند.

وی افزود:۹دی همه ملت‌ بصیر درسراسر کشور به میدان آمدند و از اسلام ناب محمدی(ص)دفاع و حمایت کردند و دشمنان را برای همیشه ناکام و مایوس کردند،بنابراین ۹دی را گرامی می داریم و از آحاد دولت و ملت نیز تشکر و قدردانی می کنیم و از همه افراد و مسئولینی که روز گذشته در برپایی مراسم بزرگداشت ۹دی در شهرستان همت گماردند نیز صمیمانه قدردانی می کنم.

حجت الاسلام حجازی تصریح کرد:مناسبت دیگر سالگرد درگذشت آیت الله مصباح یزدی،و نیز شهادت حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همراهانشان است درحقیقت سردار سلیمانی مرز کشورهای اسلامی راصیانت می کردند و مرحوم آیت الله مصباح هم مرز عقیدتی امت اسلام را صیانت می کردند،با این وجود نیزدر نهج البلاغه داریم که مالک اشتر بنده مخلصی است که هیچگاه ترسی از دشمنان ندارد و پشت به دشمن نمی کندو با قدرت تمام با هیبت ظاهر می شود و از شعله های آتش مقابل دشمن نیزسوزنده تر است.

امام جمعه گچساران گفت:بنابراین همه دیدیم که حاج قاسم به عنوان مالک اشتر زمان نیز اینگونه عمل کردند و در هنگام شهادت ایشان نیز رهبر معظم انقلاب به گریه افتادند چرا که آسیبی به عالم اسلام ومقاونت وارد شد.لذا سردار سلیمانی مالک اشتر زمانه بودند اما دشمنان کور خوانده اند چرا که امروز منش و روش شهیدسلیمانی عالم گیر شده است و زودتر دشمنان را به سمت نابودی سوق خواهد داد.

خطیب جمعه گچساران درادامه اظهارکرد:هرچند رهبر معظم انقلاب هم فرمودند که خط جهاد و مقاومت با انگیزه بیشتری ادامه خواهد یافت و پیروزی قطعی از آن جریان مقاومت خواهد بود،اگرچه باید هوشیار باشیم چرا که دشمنان از برون و از درون نیز جیره خوارانی هستند که درمسیر انقلاب انحراف ایجاد می کنند اما در نهج البلاغه بخشی از شخصیت علما همچون آیت الله مصباح اینگونه ترسیم شده است که اهل بصیرت می توانند فتنه ها را به خوبی تشخیص بدهند،به جهت اینکه پشت پرده ها را می بینند به موقع نیز مقابله می کنند. پس باید سراغ عالم دوراندیش و آینده نگر رفت چرا که از مرز عقیده مردم دفاع می کنند.

وی افزود:آیت الله مصباح قرص و محکم از جایگاه ولایت وحقانیت شیعه، نظام اسلامی وقرآن حمایت و صیانت کردند درحالی که رهبر انقلاب هم فرمودندایشان شهیدمطهری دوم ما هستند البته امثال آیت الله مصباح هم دردنیا و هم درآخرت دستگیر انسان ها هستند.

حجت الاسلام حجازی تصریح کرد:۱۶دی ماه نیز شهادت مظلومانه زهرا (س) است که به همه عزیزان نیز تسلیت عرض می کنم،تصمیم براین شد که جلسات روضه و مراسمات عزاداری از غروب یکشنبه ساعت ۱۹با حضور‌ سخنرانان کشوری به مدت پنج شب  درمحل مصلی اجرا شود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها