نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. آذر 1400 - 13:48
درگفتگو با کارگردان گچسارانی مطر شد؛
جهاد برای امید آفرینی در دولت سیزدهم
کارگردان گچسارانی گفت:حرکت در مسیر دغدغه های رهبر انقلاب عامل موفقیت دولت سیزدهم خواهد بود، در همین راستا بایستی دولت "آیت الله رئیسی" اولویت کارش را در رفع موانع اقتصادی، فساد ستیزی، ایجاد اشتغال، عدالت محوری و خدمت صادقانه به مردم قرار دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب؛اورنگ نارکی، نویسنده و کارگردان گچسارانی در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص اصل امیدآفرینی در دولت آیت الله رئیسی گفت:باید توجه کرد که امیدآفرینی و بازگشت اعتماد عمومی به جامعه، یکی از مهمترین موضوعات مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری بود.

وی افزود:بنابراین میزان امید و اعتماد مردم به دولت به نوعی از مهم ترین شاخصه های سلامت اجتماعی در جامعه به شمار می رود،با این حال از جمله اقداماتی که به مردمی بودن دولت نیز کمک شایانی می کند همین شفاف سازی درامور مختلف و تعهد به گفتگوی صادقانه با مردم است.

نارکی ادامه داد:البته روی دیگر مردمی بودن مبازره دولتمردان با اشرافی گری،فساد،رانت خواری و تبعیض در جامعه است،موضوعاتی که در سنوات قبل علت اصلی و اساسی انتقادات از دولت(دولت روحانی) بود که به نوعی هم اعتماد مردم به نظام اجرایی را خدشه دار و متزلزل کرد.

کارگردان گچسارانی درادامه تصریح کرد:اگرچه در بین تاکیدات رهبر معظم انقلاب نیز ضرورت بهره گیری از ظرفیت های موجود درون کشور نیز دیده می شود، درنتیجه بهره گیری از نیروهای نخبه، جهادی و انقلابی(شایسته سالاری) با انگیزه مضاعف و ابتکارات جدید هم امیدآفرین است درحالی که فرصت این امیدآفرینی در دولت سیزدهم نیز بسیار مغتنم خواهد بود.

وی بیان کرد:همه واقف هستیم که این روزها کشورمان نیز با مشکلات و کمبودهایی روبرو است، اما با نگاهی به ظرفیت های داخلی کشور در بخش هایی همچون نفت،گاز،پتروشیمی، معادن،کشاورزی، صنایع، بازارهای گسترده داخلی و همچنین نیروی انسانی مستعد، می بینیم که بسیار فراتر از مشکلات موجود هستند و با این ظرفیت ها به خوبی می توان بر مشکلات نیز غلبه کرد.

نارکی در پایان هم گفت:بنابراین آنچه مسلم است اینکه حرکت در مسیر دغدغه های رهبر انقلاب عامل موفقیت دولت سیزدهم خواهد بود، در همین راستا بایستی دولت "آیت الله رئیسی" اولویت کارش را در رفع موانع اقتصادی، فساد ستیزی، ایجاد اشتغال، عدالت محوری و خدمت صادقانه به مردم قرار دهد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها