نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. آذر 1400 - 23:18
سرهنگ موسوی گفت:طبق بررسی به عمل آمده هیچگونه ضرب وجرحی از ناحیه مامورین صورت نگرفته است لازم به توضیح است در این راستا سه نفر دستگیر که برابر دستور قضایی در بازداشت بسر می برند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ سید محمد موسوی، فرمانده انتظامی گچساران در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی علیه ماموران پاسگاه انتظامی آبشیرین اظهار کرد:در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی سریعا تیمی از بازرسی فرماندهی انتظامی  جهت بررسی موضوع به پاسگاه اعزام ،که طبق اظهارات مامورین و مستندات موجود بنا بر اخبار واصله مبنی بر نگهداری سلاح غیرمجاز و مواد مخدر توسط فردی به هویت معلوم در منزل با هماهنگی بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان مامورین به محل مورد نظر اعزام شدند.

 

سرهنگ موسوی افزود: مامورین انتظامی ضمن تفهیم دستور قضایی، اقدام به بازرسی منزل کردند که در حین بازرسی مقداری مواد مخدر و یک عدد وافور کشف که سریعا افراد مذکور با مامورین درگیر و اقدام به ضرب وجرح پرسنل و شکستن شیشه خودروی مامورین کردند.

 

وی صریح کرد:با توجه به شکستن وافور توسط آن افراد لاشه ای از آن با صورت خانمی که حضور داشت برخورد که منجر به خونریزی صورت وی شد و طبق بررسی به عمل آمده هیچگونه ضرب وجرحی از ناحیه مامورین صورت نگرفته است لازم به توضیح است در این راستا سه نفر دستگیر که برابر دستور قضایی در بازداشت بسر می برند. 

 

فرمانده انتظامی گچساران افزود:با توجه به انتشار فیلم ودرج مطالبی خلاف واقع قطعا ضمن شناسایی، با انتشار دهنده گان این گونه شایعات برخورد قاطع وقانونی صورت خواهد گرفت واز مردم شریف شهرستان گچساران تقاضامندم به شایعات توجهی نکنند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها